Vensters niet zichtbaar in taakbalk.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Majkuh

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2007
Hallo allemaal,:D
Ik heb een probleem met mijn taakbalk.
Sinds een paar weken zijn ineens de vensters onderaan de taakbalk verdwenen.:eek:
Ik kan dus niet meer zien wat ik geopend heb of erop klikken, het is wel open want als ik op de taakbalk met de rechtermuisknop klik en kies voor taakbeheer staan ze er wel.
Ik heb de visruscanner er al op losgelaten, alles uitgezocht, taakbalk staat op de voorgrond etc,, alle instellingen zijn zoals ze moeten zijn.....maar hij doet het niet :confused:

Kan iemand mij helpen want dit is zo vervelend :(

MVG Majkuh

Kijk eens of je het kunt oplossen met "Standaard instellingen herstellen" onder internet-opties,Pc even opnieuw opstarten!

"Start"-->"instellingen"-->"Cinnfiguratie"-->"Internet-opties" en dan is er een button om de standaard instellingen te herstellen,Pc opnieuw opstarten!

Hi Marcel,
Geprobeerd werkt helaas niet......
Het is zelfs zo dat als je een venster open hebt, je het icoontje daarvan onderin de taakbalk ook niet ziet, ik snap er niets van, gebeurde ook zo maar ineens......was in combinatie met dat mijn taakbalk ineens 2x zo groot was geworden :confused:
Mijn oppas had achter de pc gezeten, maar die zweert dat ze niets gedaan heeft (ik geloof haar :p )

MVG Majkuh

Stja dan kan het van alles zijn wwat dit veroorzaak,een verkeerde instelling een spyware achtig iets,je kan overwegen om een "Systeem herstel" te doen naar een punt dat alles nog wel goed werkte!

Dit vind je onder "Start"-->"Programma`s"volg afbeelding.

herstel.JPG

He hoi :D

Dat wil hij niet, heb het geprobeerd, pc sluit af, start weer op en zegt dan: herstel kan niet op dit punt worden uitgevoerd, neem een ander punt.
Maar een ander punt heeft geen zin, dit punt was op 26-01-2007 en volgens mij was zelfs dat al te laat, want toen was ie volgens mij al zo......
Nog meer suggesties? ;)
MVG Majkuh

het blijkt dat ik geen originele windows versie heb :eek:
dus het advies was windows eraf halen en opnieuw installeren.....

thanx voor je hulp!
Majkuh

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan