vensters van msn messenger "stapelen"

Status
Niet open voor verdere reacties.

red devil1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 okt 2006
Berichten
3
He een vraag, ik heb mn msn messenger vensters, als ik meerdere open heb staan in 1 blokje in mn taakbalk staan(bijv 3 msn messenger) waarbij de gene die het laatst wat gezegd heeft oranje wordt. nu heb ik een vriendin die dr computer weer ens opgeschoond heeft. Ze heeft waarschijnlijk ook een functie oid uitgezet die hiervoor zorgt(dat je dus niet allemaal losse msn blokjes in je taak balk krijgt) dat je 1 blokje ziet, en als je die aanklikt dat je ziet wie er wat tegen je gezegd heeft.

hoop dat mn vraag duidelijk is anders hoor ik het wel, hopelijk heeft iemand een antwoord
 
Dit is de groepeer functie.
als je met je rechtermuisknop op de startbalk klikt en op eigenschappen klikt kan je groeperen in- en uitschakelen
 
al geprobeerd werkt niet sorry



[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Is dit bij andere programma's, zoals bijvoorbeeld Internet Explorer, ook het geval? Of doet dit probleem zich alleen voor bij MSN Messenger?
 
volgens mij staan die namelijk wel gegroepeerd(kan dr helaas niet direct vragen is offline) volgens mij alleen bij msn msn messenger



[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan