vensters vullen het gehele scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

arecno

Gebruiker
Lid geworden
3 mei 2011
Beste helpers,

Ik heb een probleem waar al mijn gemaximaliseerde vensters de taakbalk
negeren en gewoon het hele scherm vullen. Bij google chrome gaat het
venster over de taakbalk heen maar bij andere programma's gaat het er
vaak achter door.

Voor de duidelijkheid heb ik de volgende dingen al geprobeerd. Het heeft
niets te maken met de taakbalk automatisch verbergen ook niet met de
positie van de taakbalk (onder, links, rechts en boven). Voor de browsers
is het niet de F11 modus.

Nog wat achtergrond informatie: heb windows 7 starter op een asus Eee pc 1015 px netbook

[edit] hier nog een plaatje van het probleem, zo zie je dat als de vensters naar de zijkant gesnapt zijn de onderkanten helemaal verdwijnen. dit gebeurt ook bij maximaliseren. probleem  voorbeeld.png

Laatst bewerkt:
Sven probeer het hier eens. Klikje

En of hier nog wat meer. Heb niet alles gelezen. :P Klikje

Laatst bewerkt:
helaas dit werkte niet. het eerste linkje gaat over het combineren maar dit zorgt
ervoor dat de iconen in je taakbalk meer windows vista stijl worden.

het 2e linkje gaat vooral over het beheren van vensters en dat is het helaas ook
niet. Om een beeld te geven van het probleem is hier een screenshot waar goed
te zien is dat de onderkanten weg vallen. de vensters zijn nu aan beide zijkant "gesnapt"
dan zou de onderkant zichtbaar moeten zijn
Bekijk bijlage 181868

Dan denk ik dat de starter zijn beperkingen heeft in deze als niets werkt. Ik zou het verder niet weten. :confused:.

Ok, open 1 voor 1 elk programma/venster apart met dat probleem, zet het venster op Verkleinen via het icoon naast het rode kruis rechtsboven mocht dat niet al het geval zijn.
Selecteer dan met een klik je Taakbalk, & geef dan een RechterMuisKlik op je Taakbalk, & klik Vensters trapsgewijs schikken.
Klik dan & houd vast de Titelbalk van het venster & verschuif het naar de gewenste positie, RMK de Titelbalk & klik verplaatsen, klik nog eens op de Titelbalk. Sluit het venster.
Doe dat met alle vensters die niet naar wens zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan