Vensters worden transparant

Status
Niet open voor verdere reacties.

rumoer

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2008
Ik ben een game(Skyrim) aan het spelen waarbij het venster voortdurend transparant wordt en het bureaublad er door heen schijnt. Ik heb de performance van de game al aangepast, in taakbeheer aantal processen uitgezet, maar ondanks dat gebeurd dit voorval continue.

Ik draai: Windows 7 64-bit, Intel i5 Core 2400 CPU 3.10Ghz, 4G geheugenmodule kingston(4G in bestelling), nvidia geforce gti 550 1G memory en laatste update, Gigabyte moederbord Z68-serie.

Wat kan de oorzaak/oplossing zijn?

Wegens geen reacties heb ik de vraag verplaatst :)

dit doet me denken aan een form van windowed mode gamen, heb hier toevallig gedachten over gewisselt een tijdje
terug met iemand hier. je kunt dus een game vaak in een window spelen, en daarin zijn enkel verschillende vormen.
en eentje daarvan is die die jij beschrijft, maar moet eerlijk toegeven dat ik niet zo snel zou weten hoe je dit uitzet,
mocht dit t zijn, misschien even verder googelen daarop, of misschien dat iemand andes het hier weet?

succes,
leon

Klopt. Ik had deze game inderdaad op windowed gezet. En telkens als ik aan de rand kwam dan versprong het blad. Ik heb nu het windowed uitgezet en daarnaast extra geheugen geplaatst ivm betere performance.

fijn te horen dat t opgelost is, en bedankt dat je het nog even hebt willen vermelden hier
zodat anderen die hetzelfde probleem hebben hier het antwoord erop kunnen vinden.

leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan