ventilator computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

PimGroenendijk

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2011
Berichten
211
Hallo!

Heeft iemand enig idee waarom mijn computer ventilator zo erg blaast zodra ik alleen al opstart? Ik heb mijn computer diverse malen schoongemaatk van binnen, maar het probleem blijft ontstaan. Stofloos blijft het ventilatortje maar op volle toeren draaien.

Het heeft waarschijnlijk, ter conclusie van andere diverse forums, met mijn CPU ofso te maken.

Groetjes
 
Hoi,

Misschien kan je evn aangeven welke ventilator je hebt nal een processorkoeler met een ventilator en videokaart koeler met ventilator of de case ventilator
 
Topic verplaatst van members-chat ----> Hardware processor/koeling.
 
Topic verplaatst van members-chat ----> Hardware processor/koeling.
Mijn dank is groot, meneer. Ik wist niet de juiste forum te vinden.

Hoi,

Misschien kan je evn aangeven welke ventilator je hebt nal een processorkoeler met een ventilator en videokaart koeler met ventilator of de case ventilator

Ik heb al ondervonden welke ventilator het is, maar ik weet het niet te benoemen. Ik upload wel even een foto en wat informatie.
 
Hallo.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is. Het gaat hier om het middelste zwarte ventilatortje. IPaint doet vreemd, daarom kon ik het niet omcirkelen.

148kwgm.jpg


Wat moet ik doen tegen deze herriemaker! Schoonmaken heeft geen zin :(
 
dit is de ventilator van je processor wellicht is de lager kapot gegaan waardoor deze geluid maakt, dit komt vaak voor
een processor koeler van 15 euro zal het probleem verhelpen
 
dit is de ventilator van je processor wellicht is de lager kapot gegaan waardoor deze geluid maakt, dit komt vaak voor
een processor koeler van 15 euro zal het probleem verhelpen

Kan het zijn dat er veel stof in zit. Ik hield namelijk mijn stofzuiger vlak naast de ventilator zodat het met volle toeren draait (met een uitgeschakelde PC uiteraard) en er kwamen een aantal stofpluizen uit.

Maar goed, zou je me kunnen vertellen hoe ik deze processor kan loskoppelen?

Dank.
 
Laatst bewerkt:
juist omdat je de fan op volle toeren hebt laten draaien zijn de lagers van je fan kapot dit moet je dus nooit doen
altijd de fan tegen houden terwijl je een kwast er langs haalt

uberhaubt een stofzuiger in de pc is niet goed een stofzuiger is namelijk statisch geladen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan