Ventilator probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

mastermindzh

Verenigingslid
Lid geworden
10 dec 2008
ja een probleem :P

ik houd 2 - 200mm ventilators over (3 en 4 pin geen LED) over... en daar wil ik iets mee doen :P

op usb kan, maar dan zouden ze langzaam gaan naar mijn mening (zijn 700 revolutions per minute max :))

Ik zat eraan te denken mischien op een standaard te zetten in push/pull configuratie en dan als desk ventilator te gebruiken dan wel met de kabel in een stopcontact (als iemand weet hoe dat toevallig moet :P graag scheelt mij een hoop testen!)

PS: geen dingen IN de pc want die zit RAMVOL met fans dadelijk :P (3x 200mm 1x 230mm 2x 140mm 3x120mm en 1x80mm)

alvast bedankt voor de idee'en.

Misschien 2x USB? Daar heb ik hier nog een kabel van liggen voor mijn externe HD... Die gaat van 2x USB naar 1x USB voor extra power.

Slim! en reuze bedankt voor de tip volgens mij heb ik die nog een liggen!

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb getest met 2x 140mm eerst op 1 usb dan op 2 verschil is zeker te merken :)

nu wachten op de 200mm :P

Vandaag een filmpje gezien van de haf X waar iemand een 200mm fan achter de PSU had zitten (omdat de grill voor de PSU veel langer is dan de PSU) als extra intake fan. dat ga ik ook eens uittesten en kijken of het verschil maakt :)

foto's volgen zodra ik de kast heb!

Ik zal hier binnekort foto's posten en resultaten eerst wachten op de spullen :)

Haf-X foto's

Ik heb wat foto's genomen van de haf X,(met een canon 1000D).
de foto's zijn niet bewerkt en in JPEG formaat. mocht je er een willen in raw kan dat ook :P.

Het was al laat hier omdat tnt het zo laat bezorgde en ik niet kon wachten tot de ochtend :o

Hier een link naar de foto's : *klikje*

PS: er zitten ook wat foto's bij van de aerocool syclone kast (amd phenom x2 550 (x4 @3.75ghz) met de contac 29 cooler van coolermaster.

Mooi hoor :eek: Mooie kast altijd die Haf X, vooral met lekker veel LEDS. Mooi systeem, zie ook dat er een SSD bij ligt, foto's waren goed hoor ;)

Mooi hoor :eek: Mooie kast altijd die Haf X, vooral met lekker veel LEDS. Mooi systeem, zie ook dat er een SSD bij ligt, foto's waren goed hoor ;)

heb me best gedaan met de pop-up flash :) (wacht nog op de 430ex ii)

ja er zit idd een ssd in (64gb onyx) maar met die snelheid vliegt hij er nog eens uit :P

verder zit er een 1tb black WD drive in.

en 2x 500gb Seagate

een blu-ray combo drive, een sentry 2 fan controller en deze hardware

Core2Quad q9450
4gb ram (kingston valueram :o)
sapphire 5850 toxic 2gb

en heb er natuurlijk eyefinity met 3 schermpjes op lopen :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan