ventilator

Status
Niet open voor verdere reacties.

peetz

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2004
Berichten
45
Weet iemand toevallig waar ik de specificaties kan vinden van mijn ventilator?
Ik heb al gekeken in mijn BIOS maar daar kan ik het niet vinden.

b.v.d.

Peter
 
Die op je CPU, die in je case, die op je voeding?

En hoezo heb je dat nodig?
 
nee ik bedoel de ventilator die aan de achterkant van mijn kast hangt. Niet op de CPU.

Ik wil namelijk een nieuwe ventilator erin zetten. Maar ik wil niet dat ik een ventilator koop die te weinig rpm heeft..
 
En je bedoelt niet de ventilator die op de koeling zit? Echt een losse fan?

En hoezo wil je dat doen?
 
Waarschijnlijk bedoel je de ventilator die in je voeding zit.
Als je de ventilator eruit haalt, staat er een model/type nummer op. Aan de hand daarvan kun je op het internet de specificatie opzoeken.
 
jah klopt die ja..
Ik wil een ventilator die blauw licht uitstraalt puur voor de fun. Maar enig idee waar de gegevens over die ventilator kan vinden?
 
thanx ziet er leuk uit. Ik heb trouwens even gekeken op de ventilator.

Het is een DC Brushless
type: AFC 0912DE

Het is trouwens een Dell computer weet niet of het uitmaakt want Dell wil nog weleens aparte onderdelen gebruiken. Maar de ventilator zou nog wel recent moeten zijn want de pc zelf is 4 maanden oud.
 
Volgens mij zal elke ventilator van hetzelfde formaat goed functioneren. Cooler Master heeft ze in veel kleuren. Het probleem kan zijn dat de kabeltjes vd huidige ventilator vast gesoldeerd zitten. In dat geval wordt het lastiger om een nieuwe te plaatsen.
 
nee dit is het niet het geval. Want heb vanmiddag mijn ventilator er even uit gehad maar is gewoon een stekkertje. Heb hem uiteraard weer terug geplaatst ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan