Ventilator?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mindheady

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2011
Hallo allemaal,

na een aantal minuten gaat hij weer normaal draaien...
iemand enig idee?

sorry voor deze ENORM late reactie.... het blijkt dat het de KOELING van de pc is.........

is hier iets aan te doen? (weliswaar de ventilator van de koeling maar krijg het niet makkelijk schoon)

Laatst bewerkt:
Eerst Helpdesk vd Mediamarkt lijkt me.. immers nog garantie. Niet langer dralen.... meteen terug, nu het nog kan...

In normale gevallen zou ook mijn advies luiden : kast open en een aantal componenten stofvrij maken, daar heb je geen servicebalie van de verkopende partij voor nodig, maar..............
omdat er kennelijk nog garantie opzit én omdat deze kennelijk vervalt bij het openen van de kast (zit er een zegel op die verbroken wordt bij het openen van de kast o.i.d. of anders gevraagd, hoe kan men zien dat de kast geopend is geweest?) luidt ook mijn advies : kast onder de arm en naar de Mediamarkt ermee. Ze kunnen je nooit wat verwijten / in rekening brengen / zeggen dat stof je eigen probleem is en geen garantie, want je mag immers zelf de kast niet openen maken en dus kun je ook geen stof verwijderen.

Aan de andere kant is het wel heel frustrerend om je machine (mogelijk) een week of wat kwijt te zijn, alleen maar omdat er wat stof inzit, want ik geloof nooit dat de Mediamarkt zelf aan pc's sleutelt (of heeft de MM een eigen technische dienst?)

sorry voor deze ENORM late reactie.... het blijkt dat het de KOELING van de pc is.........

is hier iets aan te doen? (weliswaar de ventilator van de koeling maar krijg het niet makkelijk schoon)

ik kan hier vandaan niet zien welke zegel je verbreken moet om bij de koeling te kunnen komen om deze fatsoenlijk stofvrij te kunnen maken.

Dat denk ik, maar ik kan dat hier vandaan lastig zien / inschatten.

het is de ventilator van de voeding, kan ik die er zo uit halen en ff afstoffen?

In principe wel, maar houd je garantie-zegel-verbreek toestand in de gaten/

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan