Ventilatoren draaien te hard

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cybermaxx

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2006
Ik heb een laptop. Een Acer Travelmate 2200. Ik denk zelf dat hij uit 2004 komt omdat er een sticker op zit (zo'n sticker waarop de licentiecode op staat van de pc)

Nu is het zo dat als ik mijn laptop heb aanstaan en geen programma's open heb, dat de ventilatoren zachtjes aanstaan. Het is wel zo dat je ze hoort. Open ik nou Google Earth of een game of iets waardoor de laptop druk bezig is met laden, dan gaan die ventilatoren heel hard draaien. Maar als ik dus geen programma's open heb dan gaan ze heel zachtjes draaien. En dan hoor je ze nog. Ik heb 2 of 3 jaar geleden een desktop pc gekocht en als deze aan gaat, dan hoor je de ventilator niet meer. En bij de nieuwe laptops tegenwoordig hoor je ze ook niet meer.

Je heb bij mijn laptop 4 standen van de ventilatoren;

1-Zachtjes (je hoort ze nog)
2-Al een stuk harder en gebeurt bij het openen van E-mail of internet, gaat na een tijdje naar stand 1
3-Erg hard, programma's zoals Google Earth en zo.
4-Vooral bij games, dit is niet meer om aan te horen en daarom is het beter dat je het geluid van het spal wat harder zet :)

Wat zou ik hieraan kunnen doen. Speedfan heb ik al geprobeert, maar hij ziet die ventilatoren niet.

Ik hoop dat iemand een oplossing hier voor heeft.

Alvast bedankt,
Cybermaxx:thumb:

Laatst bewerkt:
Ontstoffen, daar zul je de meeste winst pakken, die dingen draaien niet voor niets zo hard, ze willen de warmt kwijt, maar als dat niet gaat, tja, dan gaan ze nog harder draaien.

Ontstoffen, daar zul je de meeste winst pakken, die dingen draaien niet voor niets zo hard, ze willen de warmt kwijt, maar als dat niet gaat, tja, dan gaan ze nog harder draaien.

Ik kan slechts m'n laptop open maken. Ik heb wel eens gehoord als je geen verstand van die dingen heb dat je je hele laptop niet meer in elkaar kan zetten.

lawaai prut

ik heb 2 Acer laptops. De jongste, een Aspire 1804 WMSI, klinkt net als een stofzuiger. Ook deze laptop krijg je nauwelijks open. Als je zo de onderkant bekijkt zie je niet veel stof. Of het dan daar aan zal liggen?

Is het niet een Acer probleem??

ik heb 2 Acer laptops. De jongste, een Aspire 1804 WMSI, klinkt net als een stofzuiger. Ook deze laptop krijg je nauwelijks open. Als je zo de onderkant bekijkt zie je niet veel stof. Of het dan daar aan zal liggen?

Is het niet een Acer probleem??

Als ik naar de onderkant kijk dan zie ik geen stof. Begin aan een acer probleem te denken: :rolleyes:

Acer

denk dat ik op de volgende actie van de Aldi wacht en dan een Medion koop. Heb een desktop van Medion en bevalt me prima! Beter dan al die "top" merken. Daarom voor mijn dochter Medion laptop gekocht en die is ook STIL!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan