Ventilatoren vallen uit...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robvke

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2010
Hallo,

Gisteren avond maakte ik gewoon gebruik van mijn computer (zoals elke avond) wanneer plotseling mijn ventilatoren uitvielen.
Ik heb een case met op het frontpanel een 3-standen schakelaar (Traag - Uit - Snel).
Als ik de schakelaar op stand 3 zet (snel draaien) dan werken mijn ventilatoren gewoon.
Als ik de schakelaar op stand 1 zet (langzaam draaien) dan werken ze niet meer...
Ik heb geen idee wat er aan de hand kan zijn..

Dit is mijn case: http://www.ms-tech.de/ger/index.php/product/detail/pdcid/87/pdid/291

Alvast bedankt.

Hoi,

Denk dat het brokje elecronica achter de 3 standen schakelaar defect is misschien te bestellen bij leverancier. of een losse regelaar kopen bv deze

Ik zal mijn case zodadelijk openhalen en de schakelaar proberen uitmeten.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk niet echt dat het de electronica gaat zijn.. ik heb namelijk 3 schakelaars (fans vooraan, achteraan en bovenaan) en ze stopte alle 3 gelijk met werken...

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Zitten die drie schakelaars op hetzelfde printplaatje aangesloten dan kan het wel zitten ze afzonderlijk dan niet maar denk het eerste.

Ps je hoeft niet steeds te quote hoor anders wordt alles zo lang en on overzichtelijk;)

Laatst bewerkt:
Opgelost, ik denk een slecht contact in de connector die de schakelaars voedt. Toch bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan