Ventrilo server 3.0.5 - Maxclients?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yorick1989

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2008
Ik heb thuis een ventrilo server aan staan (3.0.5) maar als ik maxclients invoer bij server_srv.ini en vervolgens weer de server herstart. Dan veranderd het niet naar de keuze die ik zelf gekozen heb maar blijft steeds op 8 staan! Ik weet niet of daarvoor een ander command is of wat precies het probleem is maar ik heb gewoon "MaxClients=16" in een nieuwe regel geplaats maar dat werkt dus niet! Ik hoop dat iemand weet wat ik kan doen om dit wel te laten werken!

Grtz,
YoricK!

Volgens mij is als je Ventrillo thuis host het max 8 personen. Als je meer wil dan moet je het laten hosten bij een van de bedrijven die Ventrillo toestemming hebben gegeven. Zo zat dat volgens mij;)

Volgens mij is als je Ventrillo thuis host het max 8 personen. Als je meer wil dan moet je het laten hosten bij een van de bedrijven die Ventrillo toestemming hebben gegeven. Zo zat dat volgens mij;)

dat is wel stom dan... waarom doen ze dat als je nog altijd de oude ventrilo servers kunt gebruiken? Maar goed dat is het dus... jammer :) Bedankt voor je reacte!

Grtz,
Yorick!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan