• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Ver.zoeken geen geldige code

Status
Niet open voor verdere reacties.

only4you88

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2008
Beste forumlezers,
ik ben met me script toch weer vastgelopen. Bij mijn vorige bestand kon ik het makkelijk over plaatsen maar hierbij krijg ik het niet werkzaam.

Ik wil namelijk de volgende formule gebruiken maar ik krijg hem niet werkzaam. Hebben jullie mogelijk een idee hoe het werkt.

Ik wil deze formule op o.a. werkblad Factuur gebruiken.
=VERT.ZOEKEN(D10;klant!B2:F95;2;0) of iets gebruiken om de naam of adres weer te geven.

Hopelijk kunnen jullie mij voor de laatste keer helpen (hopelijk laatste keer).

Groetjes,
Robert

Bijlagen

De formule die je hier aangeeft spreekt over een tabblad "Klant" die kom ik niet tegen, wel "Klanten". Daarnaast is de verwijzing in de formule naar D10 ook niet juist. De formule zoekt op kolom B en vermoedelijk bedoel je dat er gezocht moet worden naar een klantnummer, welke ik in de factuur niet tegen kom. Waarschijnlijk is jouw probleem opgelost als je de formule opnieuw maakt.

Succes,
Martin

Laatst bewerkt:
valideer de namenlijst op E10en zet
bij e11
Code:
=VERT.ZOEKEN(E10;Klanten!C2:F12;2;0)
e12
Code:
=VERT.ZOEKEN(E10;Klanten!C2:F11;3;0)&" "&VERT.ZOEKEN(E10;Klanten!C2:G11;4;0)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan