veranderd steeds

Status
Niet open voor verdere reacties.

mike16

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2001
hoi ik heb een vraagje mijn processor verandert steeds in bios hoe kan dat?

ik heb een amd athlon 2200
en een asrock moederbord.

soms als ik de comp aanzet dan start hij helmaal niet op doet hij niks gaat wel aan maar doet voor de rest niks wat kan dat zijn en hoe krijg ik dat goed?

alvast bedankt groetjes mike

heb je de drivers van de motherboard goed geinstallerd? ik zou die nog een keer installeren. Succes...:thumb:

hoe

hoi hoe doe ik dat ik heb namelijk geen cd met drivers

ik heb een hd waar win xp prof op zat die heb ik er zo in gezet zonder opnieuw te installen .

alvast bedankt groetjes mike

als je die HD uit een andere computer hebt , zal je opnieuw moeten installeren van XP i.v.m je confugiratie van je onder delen

drivers hebben niets te maken met het aangaan van een pc, die komen later pas aan bod.

Een instelling die zich vanzelf wijzigt in bios komt doorgaans door een leeg batterijtje, dit is een zilverkleurig plat ding welke je zo vervangen kunt, even met de ouwe naar de pc of fotozaak kom je zeker een heel eind.

kost ook nog eens weinig.

succes

Bedoel je mischien dat de bussnelheid(en daarmee ook de CPU snelheid) steeds andere waardes angeeft??.

Bij mijn broertje gebeurt dit namelijk ook,deze verspringt steeds van 133MHz naar 100MHz,zonder aanwijsbare reden.
(AMD Athlon1700 op een ECS K7S5A)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan