Veranderde inlogschermen na updates

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ytos

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2001
Berichten
318
Ik heb windows ge-update met 'gewenste updates'. Voor die tijd startte de pc gewoon op met mij als gebruiker. Ik ben namelijk de vaste gebruiker, met Administrator-rights. Nu moet ik bij het opstarten iedere keer doorklikken na het opgeven van m'n gebruikersnaam.

Ook bij het afsluiten is iets veranderd. Vroeger kreeg ik een schermpje met 3 knopjes: log-out, restart en shut-down. Nu krijg ik een scherm met een val-lijst waar ikuit moet kiezen. Zoals het was in W2K.

Weet iemand hoe ik dat weer terug kan zetten.

Ik gebruik WinXP Prof UK.

Thnx
 
Dit heeft te maken met de manier waarop gebruikers zich af en aanmelden.

Onder:
Start/Control Panel/User Accounts staat 2cm onder de optie Create a new account de optie
(op z'n nederlands) "De manier waarop gebruikers zich aan- en afmelden wijzigen" (Ik heb nl. NL-versie)

Na hierop geklikt te hebben is dit weer te herstellen door de vinkjes terug te plaatsen (Het zijn er maar 2)

Succes,
Ryback
 
als het goed is staan er bij jouw gebruikers accounts nu drie gebruikers gast gebruiker jy zelf en nog een gebruiker waarvan jouw de naam onbekend voor komt.Deze Gebruiker moet je verwijderen want deze is meegekomen met een update van ms.Er worden wat vragen gestelt als je deze verwijderd maar die moet je negeren want deze gebruiker heeft voor de rest geen functie al zegt ie van wel.Dus verwijderen ik had hetzelfde probleem nu opgelost met succes!!!
 
Dat (tonminten1) was inderdaad de oplossing. Bedankt.
Vraag wordt afgesloten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan