veranderen *.exe?

Status
Niet open voor verdere reacties.

haan50

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2003
Hoe verander je een *.exe?
Iemand heeft mij een bestandje gestuurd *.mmm en die moet ik veranderen in *.exe, heo doe ik dit. Kan iemand mij helpen?

Je rechtsklikt op het file en kiest voor wijzigen, vervolgens haal je mmm weg en je maakt er exe van.

was het maar zo makkelijk, de oplossing die gegeven is werkt dus niet

Ga naar extra >> mapopties.
Ga naar het tabblad weergave en doe het vinkje weg voor "extensies voor bekende bestandstypen verbergen".

De extensie .mmm wordt zichtbaar... selecteer het bestand door er een keer op te klikken en vervolgens op F2 te drukken. Verander nu .mmm in .exe

Ga vervolgens het vinkje weer terugzetten bij "extensies voor bekende bestandstypen verbergen"

James :)

Ik wil het programma installeren en nu geeft hij aan: Kan geen toegang tot het opgegeven apparaat, pad of bestand krijgen. Mogelijk hebt u geen toegangsmachtigingen voor het item.
Wat moet ik nu doen?

haan50 zei:
Ik wil het programma installeren en nu geeft hij aan: Kan geen toegang tot het opgegeven apparaat, pad of bestand krijgen. Mogelijk hebt u geen toegangsmachtigingen voor het item.
Wat moet ik nu doen?
Dat kan aangeven dat het bestand niet op zich kan werken... wil je een programma installeren, dan heb je de installer nodig + eventuele extra bestanden

Bijvoorbeeld:
Je wil photoshop installeren, dan heb je de setup.exe van photoshop nodig, maar ook de bestanden waar de installer de informatie uithaalt...

Dus ofwel is je installer corrupt, ofwel heeft ie bestanden nodig die er niet zijn... als de installer bijvoorbeeld van een cd komt.... (wat ik denk dat het geval is)

James :)

of je hebt geen beheerders rechten, ff inlogen in het admin ac.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan