ik heb een externe schijf aan mijn pc met een paar duizend muziekbestanden. Deze schijf is echter vol. Nu heb ik alles gekopieerd naar een nieuwe schijf. Als ik nu een nieuw pad maak naar de nieuwe schijf dan staan de nummers er dubbel in. Ook als ik de oude schijf verwijder dan blijven de nummers erin staan maar uiteraard speelt de mediaplayer alleen de nummers van de nieuwe schijf af en geeft bij de nummers van de oude schijf een foutmelding en slaat deze dan over.
Dus moet ik eerst de mediabibliotheek leegmaken en dan van de nieuwe schijf de nummers opnieuw toevoegen. Maar kan ik ook in schijfbeheer de schijfletter veranderen? De oude schijf was H De nieuwe is G. Als ik G verander in H kan dan de mediaplayer alle bestanden dan gewoon vinden? Dat zal een hoop werk schelen!
Dus moet ik eerst de mediabibliotheek leegmaken en dan van de nieuwe schijf de nummers opnieuw toevoegen. Maar kan ik ook in schijfbeheer de schijfletter veranderen? De oude schijf was H De nieuwe is G. Als ik G verander in H kan dan de mediaplayer alle bestanden dan gewoon vinden? Dat zal een hoop werk schelen!