Veranderen van IP adres

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hilde019

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2006
Hallo,

Ik zou graag van IP adres veranderen omdat ik op een site geband ben.

Hoe moet ik dat doen?

Zal niet gaan ben ik bang. Je IP adres wordt door je provider gegeven. Daarnaast zal je niet voor niets gebanned zijn.

Ik dacht dat een IP adres zelfs variabel kan zijn zoals ik heb gehad???

Kan, als je een inbel verbinding hebt, maar met vaste connectie heb je meestal een vast IP adres.

Ik had een variabel IP adres via E-Tech maar omdat ik daar problemen mee had met uitvallen van internet kreeg ik een vast IP adres. Dus geen inbel.

Hilde019 zei:
Hallo,

Ik zou graag van IP adres veranderen omdat ik op een site geband ben.

Hoe moet ik dat doen?

Waarom ben je verbannen van die site?

Ofwel ben ik totaal verkeerd maar dacht toch dat je een nieuw ip-adres kreeg als je pc heropstarte of even op het icoon van je internetverbinding drukte en koos voor herstellen.

Nielsvds zei:
Ofwel ben ik totaal verkeerd maar dacht toch dat je een nieuw ip-adres kreeg als je pc heropstarte of even op het icoon van je internetverbinding drukte en koos voor herstellen.
Nou hier niet hoor. ik heb nu alweer bijna een jaar hetzelfde Ip-adres.(Chello clasic) Ik geloof als ik m'n modem voor een week uitzet, ik dan wel een nieuw adres krijg.

Nielsvds zei:
Dit kan ook een intern ip-adres zijn wat je mogelijk van de DHCP server van je router krijgt (als je die hebt natuurlijk). Volgens mij maken zowat alle providers gebruik van een vast ip-adres, maar zijn er een paar uitzonderingen.
Ip-adres veranderen zal dus via een proxy moeten, maar zoals ze hierboven al zeggen, zul je niet voor niks geband zijn.

@Wijnands Ik zit achter een router. Ik zei dit ook omdat wanneer je voor herstellen kiest zie je ook dat je ip-adres vernieuwd wordt.(in mijn geval toch) Maar ik ga je zeker niet tegenspreken hoor. Jij en crash zullen wel gelijk hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan