Veranderen van kleuren Office 2007 programma's

Status
Niet open voor verdere reacties.

horsey

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2009
Hi,

Eergisteren heb ik Office 2007 op mijn PC (met XP Pro) geïnstalleerd. Ik vond de tekst in de blauwe rand rond de programma's niet erg duidelijk en vond toen ergens de mogelijkheid om het kleurenschema voor de programma's te veranderen. Als ik me goed herinner kon je kiezen tussen blauw, grijs/zwart en zwart-wit, maar misschien waren er nog meer keuzes. Dat laatste wilde ik gisteren nog eens bekijken, maar toen kon ik nergens meer terugvinden waar ik die instelling had veranderd.
Kan iemand mij vertellen waar ik daarvoor moet zoeken?
Het gaat dus niet om kleurenschema's van de documenten, maar die van de programma's zelf. Door ergens iets te veranderen was het uiterlijk van alle programma's in één keer veranderd.

Alvast bedankt.

Misschien dit, of wil je alleen de kleuren van Office veranderen?

Ik denk dat ik het gevonden heb.
Hier staat het uitgelegd.
Succes!:thumb:

Misschien dit, of wil je alleen de kleuren van Office veranderen?

Bedankt voor je reactie.
Het is me inderdaad alleen om de Office-programma's te doen. Het was ook, als ik me goed herinner, een instelling die ik in een van de programma's heb veranderd. Windows zelf staat onveranderd op "klassiek"'.

Ik denk dat ik het gevonden heb.
Hier staat het uitgelegd.
Succes!:thumb:

RHPJS nogmaals bdankt. Ik zag niet meteen dat ook dit bericht van jou kwam. De oplossing op het fok.nl forum hebben me de weg gewezen naar de juiste plaats. Het zag er toch weer anders uit dan ik me herinner, maar het werkt. Je kunt kiezen tussen blauw, zilver en zwart.
Dank voor je snelle hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan