veranderen van moederbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

willy1105

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 mei 2007
Ik had een moederbord van Asus P4S8X-X maar bij het opstarten geen beeld meer, video kaart, geheugen was nog ok, dus ik koop een ander moederbord nl een MSI PM8M-V.Na installatie word windows niet meer gestart, ik kan zelfs de veilige modus niet opstarten, pc start altijd opnieuw op, kan dat zijn omdat de drivers van mijn asus moederbord nog op mijn HD staan zo ja hoe kan ik die veranderen aangezien pc altijd heropstart? Ik heb dan een ander HD genomen, windows en drivers van MSI op geinstalleerd, en alles werkt perfect,maar nu zou ik wel nog graag mijn data van mijn orginele schijf willen overzetten.Maar als ik op documenten en settings klik, krijg ik de melding: Toegang geweigerd.Kan iemand mij een oplossing zeggen om dit probleem op te lossen.Alvast bedankt

het is logies dat de pc niet meer boot .
win xp zoekt naar de chipset drivers en die kan hij niet vinden .
dus er gebeurd niets .
het oude bord heeft een sis chipset .
nieuwe bord heeft een via chipset .
er is maar een remedie .
format

herinstalatie is het eenige middel daar tegen.
de confugratie klopt niet meer met de nu geinstaleerde win xp.

Bedankt, ik had dit wel verwacht dat het lag aan de drivers dat totaal verschillend waren, daarom heb ik xp+nieuwe drivers op een andere hd geinstalleerd, en heb mijn orginele hd als slave genomen, zodat ik mijn data zou kunnen overzetten, maar als ik die wil kopieren krijg ik de foutmelding Toegang geweigerd, hoe kaqn ik toegang krijgen zodat ik mijn data kan overzetten naar de nieuw schijf ?
Alvast bedankt

je kan niet zonder een setup progg .
zo maar programma's over zetten naar een andere hdisk .
er staan nog steeds verwijzingen in naar de oude situatie .
wat wij al vertelde .
de enige oplossing is format .
en alles overnieuw er op te zetten .

Ultraplex, je leest niet goed.

Hij heeft een nieuwe installatie gedaan.
Ik heb een keer hier op het forum gelezen hoe je dat met die toegangsrechten moest doen.
Gebruik even de zoekfunctie hier, ik zoek ook wel ff.

Gevonden, doe dit even.

En als het goed is kun je dan weer bij je mappen en bestanden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan