Veranderende helderheid beeld op 2e beeldscherm

• Onderwerp starter Onderwerp starter peer
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

peer

Helpmij.nl boekhouder
Lid geworden
18 jul 2002
Heb twee beeldschermen op mijn computer waarvan het tweede ook dienst doet als tv. Indien ik op dit tweede scherm vanaf de computer een film (bv .avi) afspeel ( dus in feite als tweede computerscherm gebruik) verloopt de helderheid van de film. Wordt donkerder en dan weer lichter (beetje hetzelfde wat je ziet bij heel oude films). Wanneer ik het beeld terugsleep naar het eerste scherm geen verandering meer in helderheid. Dus ligt het niet aan het filmbestand zelf denk ik. Heb de indruk dat dit pas kort het geval is, althans het is mij tot voor kort niet zo opgevallen. Het gebeurt alleen bij films, niet bij ander gebruik als tweede computerscherm. De videokaart: (ATI Radeon HD 4650).
Het enige dat aan het systeem onlangs is veranderd is de plaatsing van een nieuwe voeding. Dit is een budgetding met max 420W. (zat een voeding van 450W in die het had begeven) en de plaatsing van een tweede HD in de computer die eerst in een externe behuizing zat. Voor rest geen zware zaken en het totale systeem draait stabiel tot zover. Iemand enig idee in welke richting een mogelijke oorzaak zou moeten zoeken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan