• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Verandering in exel bestandje.

Status
Niet open voor verdere reacties.

aaazzz

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2008
Hallo allemaal ,

Wie wil mijn helpen met mijn bijgevoegd Excel bestandje.
Graag zou ik bestandje willen zien als een maandbestandje.
ik wil ook graag snipperuren willen invoegen zodat Excel bij houd hoeveel snipperuren ik nog heb,bevoordeeld als ik 8 snipperuren neem dat Excel het van mijn totale uren aftrekt en ik kan zien hoeveel uren ik heb opgenomen en hoeveel uren ik over heb.
Hetzelfde moet dan ook met de roostervrije dagen ,bevoordeelde je vult in de aantal roostervrije dagen je neem een roostervrije dag op, en Excel kan voor je bijhouden hoeveel je hebt genomen en hoeveel je over hebt.

PS ik kan hellemaal niet met Excel .

Groetjes,

Laatst bewerkt:
Een kolommetje met snipuren toevoegen en klaar is Wim

Hallo, Popipipo

Heel erg bedankt voor deze aanpassing, ziet er goed uit maar wat ik wilde is,ik vul bevoorbeeld een aantal uren in bevoorbeeld 140totaal die ik aan het begin van het jaar weer krijg.
Steeds als ik 8 snipperuren neem zou ik willen dat exel het overgebleven uren uitrekent voor mij +uren en - uren.
En het exel bestandje zou een maand bestandje moeten zijn in plaat van 7 dagen.

Groetjes

Laatst bewerkt:
Je bestandje gedeeltelijk aangepast de rest is aan jou.

Bekijk de formules in kolom A en B eens
Bekijk de celopmaak van kolom A.

Selecteer cellen A12 tm J12 en sleep deze naar beneden totdat de eind van de maand is bereikt.
Kopieer daarna het gehele blad naar een nieuw blad voor een nieuwe maand en geef het blad die naam.

Ga ermee aan de slag lukt het niet plaats dan hetgeen wat je al hebt en er zal wel weer nagekeken worden

Hallo, Popipipo,

Bedankt voor het aanpassen van het Excel bestandje, in een woord geweldig wat je hebt gedaan .;)

ik ga even kijken of ik het voor elkaar krijg.
Nogmaals bedank,:thumb:
Groetjes Wim

Hallo,allemaal:confused:

zoals belooft heb ik een aantal uren met het bestandje van Popipipo,
van alles geprobeert,maar ik kom er niet uit.
ik heb het exel bestandje bijgevoegd maar ik snap er niets meer van,toch jammer want het is een perfekt bestandje als het helemaal af is.
zoals ik al zei ik ben niet thuis in exel.
Groeten Wim

Laatst bewerkt:
Hier het aangepaste bestandje.

Hallo, Popipipo ;)

Bedank voor het aangepaste bestandje,ik ben je zeer dankbaar voor wat je voor mij hebt willen doen. want ik begrijp dat het veel werk geweest is. :thumb:

Met vriendelijke groet,
Wim :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan