Verandering kleur tekstvak bij Word naar PDF

Status
Niet open voor verdere reacties.

*Marly*

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2006
Ik heb in een Word bestand verschillende tekstvakken met een achtergrondkleur. Ik heb het bestand vervolgens naar PDF geconverteerd met PDF Converter, maar nu heb ik een probleem met de uiteindelijke PDF.

De tekstvakken met 0% doorzichtigheid zijn prima, alleen de tekstvakken waar een bepaald % van de kleur een andere doorzichtigheid heeft wordt na converteren naar PDF als ruitpatroon weergegeven.

Ik denk dat het een bekend probleem zal zijn waarbij ik hoop dat iemand met kan vertellen hoe ik het kan oplossen.

Alvast bedankt!

Gebruik je de online PDF converter van DEZE website ?
Met die krijg ik inderdaad ook een ruitpatroon te zien.

En als je de ingebouwde PDF-er gebruikt vanuit Word dan gebeurd dat bij mij niet. (Je moet dan wel minimaal Word2007 gebruiken).
Word.jpg

Bij deze 2 voorbeelden waarbij ik de ingebouwde PDF-er van Word2007 heb gebruikt gaat het goed zoals je ziet.
Bekijk bijlage Tekstvak.docx
Bekijk bijlage Tekstvak.pdf

Groeten Marcel

Laatst bewerkt:
Ik heb verschillende PDF converters geprobeerd, maar krijg steeds hetzelfde. Ik heb zelf Word 2003, maar ik zal het eens op de pc van mijn zus converteren. Zij heeft Word 2010, dus die zou een ingebouwde converter moeten hebben. En dat zou de oplossing moeten zijn.

Heel erg bedankt voor het antwoord!

Groetjes Marly

Ik heb het zelf ook geprobeerd met andere PDF creators en daarbij kreeg ik idd ook een ruitpatroon, alleen bij die ingebouwd zit in Word gebeurd het niet.

Groeten Marcel

Ik zal nog laten weten of het uiteindelijk gelukt is, maar ik verwacht wel dat het probleem nu opgelost is :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan