Verandering startpagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

88jhnl

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2015
Sinds enkele dagen is mijn normale startpagina (google) veranderd in isart.webssearches.com/ Uiteraard heb ik sindsdien geprobeerd dit van mijn computer te krijgen zoals info op YouTube en adviezen van vrienden computerbeheerders enzovoort,maar niets helpt .In het register zou iets te vinden moeten zijn van websearches maar ook hier vind ik niets wat er maar op lijkt.Ik gebruik Windows Home 7.Is er een kenner die mij eens precies uit kan leggen hoe ik moet handelen dit probleem op een afdoende manier kan verwijderen.
Waarvoor bij voorbaat al mijn hartelijke dank. :thumb:

Probeer deze r?tz?k eens te verwijderen met ADWcleaner.

Beste helpers

De door jullie aangedragen oplossingen heb ik uiteraard ook geprobeerd,maar na een (zoveelste)update van Windows was de startpagina plotseling weer de orginele van Google,ra,ra, hoe kan dit.
Helaas is het echter zo dat er wel steeds een tabblad met istart.webssearches blijft staan maar dit is alleen bij gebruik van Chrome bij IE is dit niet het geval,hopelijk ben ik in IE dan eindelijk verlost van dit probleem.
Ik dank jullie voor de genomen moeite .

Nog even niet opgeven he.

Google Chrome....

Druk Alt+T. Ga naar Hulpprogramma's - > Extensies. Verwijder de ongewenste add-on. Klik Instellingen. Zoek de sectie Opstarten en klik een van de opties. Klik Instellingen. Klik in de sectie Zoeken op Beheer zoekmachines en wijzig de zoekmachine.

Beste manamana,

Ik heb je raad opgevolgd en het probleem is opgelost.:thumb:Nogmaals hartelijk dank.
Groeten

Hallo 88jhnl. Dat is tof. :thumb: Fijn dat het zo opgelost is voor je. Wellicht tot ziens op dit forum. Groeten Manamana. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan