? verandert steeds in =.

Status
Niet open voor verdere reacties.

vangelder2

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2010
Berichten
106
Hallo,

? verandert steeds in =. Ik weet wel hoe ik het terug kijk, maar het is erg vervelend dat het steeds verandert. Me knopjes veranderen dus steeds. Maar hoe kan ik dit uitzetten? Het is best irritant wanneer je bijvoorbeeld een vraagteken op het eind wil doen maar een = teken krijgt.

(Weet niet of ik het bericht op de goede plek plaats.)
 
Hey,

Waarschijnlijk druk je heel per ongelijk op Shift en CTRL wanneer je (zeer waarschijnlijk) zin met een hoofdletter wilt beginnen.
Dit kun je uitzetten dmv. op je taalbalk (recht op je taakbalk) rechtermuisknop>Instellingen>Geavanceerde toetsinstellingen.
Hier staat iets met: wisselen met CTRL en Shift (of alt+shift) Vink dit uit, druk op OK, en hopelijk is je probleem verholpen!
 
En als je dan toch al bezig bent:

Windows 7:

Start -> Configuratiescherm -> Land en Taal -> Tablad Toetsenborden en Talen -> Toetsenborden Wijzigen -> Nederlandse taal verwijderen.
 
Nee, enkel de toetsenbordtaal, o.a. dus de verwisseling tussen de ? en de = enz. De spellingchecker in Word is weer een apart geval. Sterker nog, momenteel in Firefox zie ik nu ook diverse lijntjes staan.
 
Hoi,

Probleempjes bedoelt dat je onder Toetsenbord, dus waar óók Verenigde staten (Internatonaal) staat, de Nederlandse indeling moet verwijderen. De ingestelde taal (Nederlands) waaronder die toetsenbord-indelingen vallen, moet gewoon blijven staan.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan