Verbergen eigen emailadres

Status
Niet open voor verdere reacties.

STRATO

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2003
Berichten
69
Hallo

ik heb de volgende vraag:

Hoe kan ik op de website een informatie mailadres noemen (welke ik ook gekregen heb)
zonder dat mijn eigen mailadres tevoorschijnkomt wanneer je dat zoekt door de functie:
"bron weergeven" of "view source"
Dan moet nl. info@....nl naar voren komen. door de vermelding:(terwijl mijn mailadres bijv is jansen@kpn.nl).

<a href="mailto:info@vraagteken.nl">info@vraagteken.nl</a>,
Hetgeen dan weer overeenkomt met de gegevens als gebruikersnaam en wachtwoord behorende bij dat info@....nl adres., welke m.i. eenmalig ergens(?) is ingevoerd en is gekoppeld aan een mailadres
(Dit correspondeert dan met een "echt" emailadres van iemand)

Ik hoop dat bovenstaand verhaal duidelijk verwoord is en dat ik hier de goede oplossing mee krijg want ik heb dit probleem al eventjes (misschien door wijziging "echte" mailadres?)
 
err, ik snap er geen &*#^%&* van. Wat wil je nou precies?

Je moet je eerst even bedenken dat alles wat je laat 'zien' op een website, in de bron staat. Het is niet mogelijk dat te verbergen.
 
Als je niet wilt dat je e-mailadres te achterhalen is via de bron, dan zal je moeten gaan denken aan een PhP contactformulier (moet je server/hostingbedrijf dat wel ondersteunen)
 
volgens mij wil je niet dat je eigen emailadres in de broncode zichtbaar is.
dan kun je het beste met een php script gaan werken.

je formulier communiceert met een PHP bestand en daarin wordt pas het email adres genoemd waar de email heen wordt gestuurd. dit is niet zichtbaar wanneer de klant de broncode van de contactpagina opvraagt.

ik heb een voorbeeld toegevoegd wat je gewoon kunt gebruiken.
voor vragen kun je mailen KNIP

Succes!



Moderator-[Edit] Vragen via het forum zodat iedereen er iets mee kan. Niet per email dus. [/Edit]
.
 

Bijlagen

  • contactvoorbeeld.zip
    1,9 KB · Weergaven: 27
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan