Timleenders
Gebruiker
- Lid geworden
- 14 jun 2006
- Berichten
- 31
Verbergen/vertonen werkbladen middels drop down menu
Beste,
Voor mijn organisatie ben ik bezig met een uitgebreid exceldocument waarbij ik, gezien het aantal werkbladen, een soort van voorblad toe wil voegen waar ik d.m.v. bijvoorbeeld een drop down menuutje een bepaalde selctie kan maken.
Concreet: ik heb een uitgebreide prijslijst die in drie varianten opgevraagd kan worden. elke variant bestaat uit vijf werkbladen. Middels een op het voorblad getoonde optie zou de gebruiker moeten kunnen kiezen tussen één van deze varianten waardoor het bestand overzichtelijk blijft. Dus: per optie zullen vijf werkbladen zichtbaar blijven en tien werkbladen "verdwijnen".
Kan iemand mij vertellen of dit mogelijk is en zo ja, hoe?
Alvast zeer bedankt,
Tim Leenders
Beste,
Voor mijn organisatie ben ik bezig met een uitgebreid exceldocument waarbij ik, gezien het aantal werkbladen, een soort van voorblad toe wil voegen waar ik d.m.v. bijvoorbeeld een drop down menuutje een bepaalde selctie kan maken.
Concreet: ik heb een uitgebreide prijslijst die in drie varianten opgevraagd kan worden. elke variant bestaat uit vijf werkbladen. Middels een op het voorblad getoonde optie zou de gebruiker moeten kunnen kiezen tussen één van deze varianten waardoor het bestand overzichtelijk blijft. Dus: per optie zullen vijf werkbladen zichtbaar blijven en tien werkbladen "verdwijnen".
Kan iemand mij vertellen of dit mogelijk is en zo ja, hoe?
Alvast zeer bedankt,
Tim Leenders
Laatst bewerkt: