verbeterde prestaties met nieuwe GFX kaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.

king_990

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2006
Hallo,

Ik had een vraag i.v.m mijn grafische kaart en World of Warcarft. het zit zo het spel beveelt aan om 1GB ram te hebben en grafische kaart zoals de FX5700 of hoger maar slechts een processor van 1.5Ghz (intel) of een AMD XP 1500+. Ik heb een AMD XP 2200+ maar slechts 512 MB DDR ram en een Nvidia FX5200 :( . Alle video opties staan op low en kan het spel redelijk vlot spelen zo, maar het ziet niet echt uit. Nu wil ik mijn pc wat gaan updaten:ram uitbreiden tot 1GB en een nieuwe grafische kaart kopen die een stuk zwaarder is dan de FX5200.
Mijn vraag nu was: Zou ik met het uitgebreide ram en de grafische kaart het spel op hoge graphics kan spelen. Let wel mijn moederbord ondersteunt alleen AGP 4x

Bedankt alvast.

512 RAM voor 40 euro een een geforce 6600 gt 128 MB(hoger zou ik niet gaan, cpu wordt anders bottleneck) voor 140 euro in Belgie. Hiermee kun je wow goed draaien:)

Bedankt voor jullie reacties dusver, maar het beantwoord niet echt mijn vraag. Ik kan nu Worl of warcraft spelen als alles op low staat (de graphics dus). De minimum systeem vereisten zijn 512MB ram en een 64mb graphische kaart. maar de aanbevolen systeemvereisten zijn 1GB ram of en een graphische kaart zoals de gefore FX5700 of hoger en een amd xp 1500+ processor of hoger. Nu ik heb een amd xp 2200+ maar slechts 512 ram en een geforce fx 5200. Bij bedrukte omgevingen "hapert" het beeld nog (denk door de lage fps of door te weinig ram), nu de eigenlijke vraag is: Zou ik WoW op met goede graphics kunnen spelen met mijn huidige processor maar MET een zwaarde grafische kaart en 1 GB ram? (moderbord ondersteunt slechts 4x AGP)?

Ik hoop dat ik iets van reacties krijg.

p.s. mijn vriend wilde weten als hij ook "bottleneck" krijgt met een AMD XP 2800+ proceesor in combinatie met de geforece 6800 GT?

Je zal et spel wel met betere graphics kunnen spelen op je 2200+ icm met meer geheugen en een betere videokaart. De 6600GT is inderdaad een geschikte kandidaat en is er in AGP-uitvoering.

Asus GeForce 6600 GT 128MB DDR3 (AGP, DVI)

Dan nog ff de vraag van je vriend:

Die cpu kan die videokaart nog best bijhouden. Moet geen probleem wezen dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan