Verbeteren van prestaties

Status
Niet open voor verdere reacties.

lordluud2

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2009
Beste,

Ik heb zojuist een nieuw systeem aangeschaft, en wel te verstaan deze;

i7-920 2,66gh
6gb 1600Mh DDR3
1,5tb Samsung
GTX295, 1,8gb
Vista Ultimate 64bit

Ik heb ook naar Benchmarks gekeken, en in die tests komt een similair systeem beter uit de tests dan deze. Vooral met de game Crysis merk ik dat. Zijn de frames in de benchmarks rond de 30 op een resolutie van 1600x1200 (of zoiets) met 4x AA, zijn mijn frames (gemeten met fraps) iets hoger dan 30 gemiddeld als ik op 1248x1024 speel zonder enige AA. In verhouding klopt hier dus iets niet...

Weet iemand hoe ik de prestaties kan verbeteren, met eventueel overclocken? (wel iemand nodig die me hier bij kan helpen dan...).

Alvorens bedankt.

rechtermuisknop op "computer" dan eigenschappen, ga daar links in het menu naar geavenceerde eigenschappenklik bij prestaties op instellingen, kies daar beste prestatie

Bedankt voor je antwoord, maar dat heeft toch geen effect op de presaties van een spel?

Ik heb Vista zelf geintalleerd ja.

Ik heb de nieuwste drivers voor m'n grafische kaart, maar ben nog bezig met het zoeken naar goede drivers voor de processor en dergelijke.

lol zoveel verstand heb ik er dus van... Mja, vandaar ook mijn vraag.

Alle drivers van je moederbord cd-rom geïnstalleerd?

Je zal de chipset drivers bedoelen !!
Die zorgen inderdaad voor de communicatie tussen CPU en overige hardware maar zijn geen specifieke CPU drivers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan