Verbeteringen pc 400 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Case Inter

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2009
hallo allemaal,

ik ben een pc tje aan het samenstellen voor mijn zusje, welke gebruikt gaat worden voor word, msn, internetten en een lichte game zoals the sims 2. hieronder de link van wat ik zelf had uitgezocht. zijn er nog verbeteringen mogelijk? het liefst goedkoper. Een OS heb ik nog liggen.

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product[213060]=1&product[238940]=1&product[5545]=1&product[223990]=1&product[198784]=1&product[223989]=1&product[195354]=1&product[252605]=1&product[257427]=1&product[217561]=1

Ligt het aan mij of mis ik in het mandje een Videokaart?

Ach ...de samenstelling op zich is wel goed.Voor de genoemde eisen is niet nodig om een toppie processor te zetten.Kan idd beter wat centen steken in een idd niet genoemd videokaartje.(waarbij wellicht een ietwat zwaardere voeding gekozen mag worden)

Plus dat the sims 2 toch echt wel een fatsoenlijke videokaart nodig heeft, onboard kaarten worden vrijwel niet ondersteunt door het spel.

Het bordje heeft een onboard video...NVIDIA GeForce 7025.
Het is idd wel aan te bevelen een los kaartje ervoor in de plek te doen

Eerst maar eens bepalen welke kaart je wilt gaan gebruiken.Wellicht is wanneer men een redelijk pci-e kaartje neemt een andere voeding niet eens nodig.

Ik zeg net dat ze bij een zelfde voeding er een HD5670 instoppen, een ander budgetkaartje moet dus makkelijk gaan!

Laatst bewerkt:
Ik reageer daarmee op het feit dat hij nog steeds om een andere voeding vraagt, terwijl ik al heb gezegd dat dat niet nodig is.

Ik vind zelf 350 watt toch wel aan de magere kant.En jij ook, anders zou je in andere topics waar jij een systeempje samenstelt ook niet richting de 500w gaan;)

Het gaat hier om een budget systeem, bij een ander budget systeem heb ik ook deze voeding gebruikt. Ik was zelf ook liever voor iets duurders gegaan maar dit zit er niet in.

Anders deze, http://azerty.nl/8-1044-238996/aopen-qf-50h-midtowermodel-.html, 50 watt meer. Iets meer zekerheid.

En ik weet ook al over welke voeding je praat welke ik gebruik, de OCZ StealthXstream. Maar die voeding heeft zo'n goed prijs/kwaliteit verhouding dat ik deze er ook in stop als het systeem maar 400 watt nodig heeft.

Laatst bewerkt:
Eerst maar eens bepalen welke kaart je wilt gaan gebruiken.Wellicht is wanneer men een redelijk pci-e kaartje neemt een andere voeding niet eens nodig.

Refererend aan de 5670 blijft bovenstaande opmerking toch eerst maar van kracht.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan