Verbeteringen voor dit mandje?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jasper1000000

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2009
http://azerty.nl/winkelmandje/winke...356587]=1&product[405098]=1&product[230178]=1

Hallo allemaal,
Laatst is dit setje voor mij samengesteld en ik vroeg me af of er al weer verbeteringen gemaakt kunnen worden zonder boven de huidige prijs van 620 uit te stijgen.

Verder vraag ik me af hoe goed ik de volgende games kan spelen met windows 7 en 1650•1050 dvi beeldscherm:
Mw2 en mw3
Black ops
Nfs hot pursuit
Battlefield 2

Verder heb ik nog een vraag over de OS want ik heb windows 7 hier op cd, kan ik die via de bios dan makkelijk installeren en is mijn pc dan klaar voor gebruik?

Laatste vraag: kan ik de case vervangen door deze? http://azerty.nl/8-1044-355683/xigmatek-asgard-ii-window-mi.html

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Zeker een mooi systeempje bij elkaar gezocht hoor. ik heb alles even bekeken en ik zag dat de videokaart een 2.1 pci-e x16 slot verreist en het moederbord slechts een 2.1 pci-e x16 heeft. Waarschijnlijk draait het wel en ook snel genoeg, maar ik ben geen expert in dit gebied.
Ik heb geen verbeteringen kunnen vinden.
De cases kun je allebei gebruiken.
EDIT: OS: Je stopt het schijfje er gewoon in en dan begint de installatie. Tenzij je een niet-bootable schijfje gebruikt (de originele wel, gedownloade niet tenzij je dat handmatig hebt ingesteld). Heb je wel Win7 64 bit? Anders werkt slechts 4 gb van de 8 die je wilt.
De games kunnen gespeeld worden.

Laatst bewerkt:
okee bedankt voor de reactie! en ik heb niet de originele maar wel bootable dus dat komt wel goed dan:)
en bedoel je met ' de games kunnen gespeeld worden' dat ze gespeeld kunnen worden maar het ook echt daarbij blijft of kan het ook echt op max settings? (wel 1650x1050 natuurlijk)

Hoge resoluties vragen veel van de videokaart, maar het is een snelle computer met een goede pci-e videokaart. Ik denk dat als je jouw resolutie wil, dat je dan niet max graphics kan kiezen, maar met gemiddeld kom je toch ook wel uit de voeten?

ja gemiddeld gaat ook alleen toch een tegenvaller. Kan je trouwens zien of dit moederbord een microfoon ondersteunt? mijn huidige pc doet dat namelijk niet.
(met 1920x1080 is het nog zwaarder toch? of ben ik nou gek:p )

Nee je bent niet gek :D
Ja, op dit moederbord zit een microfoonaansluiting. Je ziet het aan het rood omringde gaatje ongeveer middenin:
G.jpg

okee, en stel dat ik 700 euro echt max wil uitgeven zou je dan iets voor me kunnen maken die wel op max settings komt of in ieder geval iets beter dan gemiddeld?
sorry voor late reactie maar ik was even mijn ballans aan het opmaken;)

okee dit lijkt me wel wat, alleen ik vraag me af waarom de dirt edition en niet de normale. ik zie alleen dat de dirt edition een PCI Express 2.0 x16 aansluiting heeft en de normale een PCI Express 2.1 x16. past de dirt edition dan wel? of heb je die expres gekozen omdat de normale niet past met 2.1?

Ik heb hem gekozen omdat het 2x zoveel geheugen heeft.

Oh, je hebt helemaal gelijk, ik heb erover heen gekeken.
Dirt3 versie is €38 goedkoper, maar heeft ook 80 MHz minder. Alleen maakt 80 MHz denk ik niet zoveel uit in het gebruik.

Laatst bewerkt door een moderator:
(ik weet het ik ben een zeikerd) maar kan je me uitleggen wat precies het verschil is tussen bijvoorbeeld een 6950 3D club, en de normale?
oja en betaal ik niet extra voor die Dirt3 coupon?

Subtotaal €668,03
Verzendkosten €0,00
Betalingskosten €0,00
Totaal €668,02

Je ziet het: er is geen prijsverschil, anders zouden ze dat er wel bij zetten. (trouwens, foutje van Azerty denk ik; je hebt 1 cent korting! :))

Club3D is het merk. De prijs verschilt niet met die van Sapphire Radeon, en ook is de hardware precies hetzelfde.

okee nouja volgens mij kan ik nog wel dagen doorvragen maar ik denk dat het toch tijd wordt de knoop door te hakken. nog een laatste bevestiging dat in weer een tijdje door kan gamen aub?XD

Haha ja je zal nog een leuk tijdje kunnen gamen. Vijf jaartjes op gemiddelde graphics, daarna heb je kans dat je de nieuwste games niet meer kan runnen op goede graphics. (denk bijvoorbeeld aan shader model; vroeger hadden kaarten dat niet en tegenwoordig hebben een heleboel spellen dat nodig. Ook het videogeheugen en de snelheid spelen een rol in de veroudering van de kaart.) Dus hierbij je bevestiging :P:d

bedankt fab300 je wil niet weten hoe blij ik ben op dit moment:p Ik heb namelijk 3 jaar geleden mijn eerste eigen pc gekocht en dat was een grote dampende mesthoop van packard bell dus ik kijk al uit naar mijn nieuwe pc:)

Whahahaha een grote dampende mesthoop hoe verzin je het :D Geen dank en vergeet je niet de status van je onderwerp op opgelost te zetten? EDIT: Oh je was me voor :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan