verbindbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

hunt

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2002
Berichten
501
dit is misschien wel een veel gevraagde vraag , maar kan iemand mij in " voor dummie's / jip en janneke taal" mannier vertellen hoe ik weer verbindbaar kan worden. Ik sta nu als niet verbindbaar bij een site.
Ik heb diverse poorten open staan , toch lukt het niet....

mijn cliënt is Azureus 2.4.0.2

Ik weet niet of ik deze vraag mag stellen bij helpmij.nl , maar ik geef geen link naar een site , en ik geef ook niet aan dat ik ilegaal bezig ben. Niet alle gebruik van Torrents zijn ilegaal..

greetings james hunt

:cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool:
 
Gebruik je een router? Waarschijnlijk moet je hiervoor je router port forwarden. Ik gebruik zelf bitlord en hier is dat niet nodig.
 
Je zal toch even bij de Faq op die site moeten kijken.
Sommige torrensites hebben nog wel eens voor/af-keur voor bepalde torrencliënts.
Misschien valt op deze site Azureus daar ook onder.
Misschien ook nog een tip, als je de TCP port forward in je router forward dan ook die port als UDP.
 
Laatst bewerkt:
bedankt voor de reactie's , kan je een site geven , of zelf , waar het echt voor dummie's uitgelegt word , ik begrijp het hele verhaal niet echt , en volgens mij word bitlord op diverse sites geband....

help.......
 
Bij de meeste torrent sites kan ik gewoon een torrentfile downloaden die ik met bitlord kan openen. Ik weet niet welke sites jij gebruikt. Het zou kunnen dat dat daar niet kan.
 
Hunt, een vriend van me heeft hetzelfde probleem en op de forums vind ik niet hét antwoord niet.
hij heeft:
1 pc
1 laptop
1 router
Windows XP
Azureus

Hij wil ook graag verbindbaar worden vanaf zijn pc. Alleen dan mag je DL. ;-)
Wie kan mij (hem ! ) helpen ?
 
Laatst bewerkt:
Bitlord

Hallo,

Ik heb sinds kort ook Bitlord en probeer al enige tijd iets te downloaden. Ik heb de poorten op de router open staan en firewall uitgeschakeld, toch gebeurt er niks:confused: . Is er iemand die mij kan helpen en vertellen hoe ik wel kan downloaden via Bitlord??

Gr. vanO!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan