verbinden met wi-fi

Status
Niet open voor verdere reacties.

prinsesspeach

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2009
Berichten
20
Hai,

Ik heb een vraagje: We hebben laatst een laptop en een draadloze router gekocht. We hebben er een wpa code ofzo bijgekregen. We kunnen nu dus op het internet met onze laptop en wii maar nu wil ik dus ook met mijn ds lite op het internet kunnen maar daar kun je alleen een wep key invoeren... en wij weten die wep key dus niet :confused: ...
Ik weet wel dat je met een ndsi wel op het internet kan door een wpa code in te voeren... Maar ik ben niet van plan om een ndsi te kopen alleen om op internet te kunnen! En ook weet ik dat er verschillende manieren zijn om je wep key terug te vinden zoals bijvoorbeeld inloggen op de router maar dat is nou juist het probleem... De laptop kan niet inloggen op de router:( Ik hoop dat iemand me hier mee kan helpen :thumb:

greetzzzz...:love:
 
Gaat niet werken: Op een draadloze router wordt óf WPA óf WPA2 óf WEP encryptie ingesteld, ze zijn dus niet 'samen' te gebruiken.
Notitie: Er zijn wel enkele routers die WPA2 met WPA 'compatibiliteitsmodus' ondersteunen, maar WPA (of WPA2) samen met WEP is nergens te krijgen (en dat wil je ook niet, zie hieronder).

Ik vrees het ergste: Het draadloze netwerk van de router 'omvormen' van WPA naar WEP encryptie is niet wat je wilt: Een hacker kan met WEP encryptie binnen een minuut op je draadloze netwerk. Dus als je inderdaad niet bereid bent een apparaat/DS te kopen die WPA (of nog liever) WPA2 ondersteunt dan gaat het niet lukken.

Tijs.
 
Heeft het dan zin als ik een draadloze USB connector aanschaf?:confused: Of wil je zeggen dat ik helemaal niet met mn nintendo ds op het internet kan, of ik nou een draadloze USB connector koop of niet...

greetzzz...:love:
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet wat dat USB apparaat voor een DS kan doen. Kijk dus na of zo'n apparaat wel dat WPA (of WPA2, wat maar ingesteld staat op het draadloze netwerk) ondersteunt, anders heeft het geen zin.

Tijs.
 
dsi

wij hebben een dsi maar die kan er ook niet op maar kan wel mijn experia box vinden van kpn blijf de melding krijgen dat hij niet kan verbinden hoe kan dat dan ??
:eek::eek:
 
Wifi usb connector is GEEN OPTIE!
Want daar heb je kabel internet voor nodig
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan