Verbinden PC naar laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Andre Linoge

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2005
Goedemiddag

Om mijn PC met m'n laptop te verbinden gebruik ik een Trust NB-7500p USB 2.0 Data Transfer Cable". Nu is op de laptop de software goed geïnstallerd, maar op de PC is dat niet het geval. Na controle blijkt dat hier de drivers niet geïnstallerd zijn. Op beide computers staat Windows XP.

Heeft iemand enig idee hoe dit is op te lossen??

BVD
Abdre Linoge

Zover ik kan zien is de versie op de Trust site 'de laatste'.

Enige wat ik voor je kan doen is de driver 'los' beschikbaar stellen, zodat je niet afhankelijk bent van het installatie-programma.

link

Je zult dan via Apparaatbeheer, met de kabel aangesloten, een apparaat moeten aantreffen met een "?"-teken erbij, waar je dan (handmatig) de driver bij moet installeren die je via de voorgaande link hebt gedownload en daarna uitgepakt in een eigen map.

Tijs.

Zover ik kan zien is de versie op de Trust site 'de laatste'.

Enige wat ik voor je kan doen is de driver 'los' beschikbaar stellen, zodat je niet afhankelijk bent van het installatie-programma.

link

Je zult dan via Apparaatbeheer, met de kabel aangesloten, een apparaat moeten aantreffen met een "?"-teken erbij, waar je dan (handmatig) de driver bij moet installeren die je via de voorgaande link hebt gedownload en daarna uitgepakt in een eigen map.

Tijs.

Het is niet gelukt. de driver is geinstalleerd maar had niet het gewenste resultaat.
Ik vermoed dat het te maken heeft met de servicepacks van Microsoft.
De laptop heetf servicepack 1 en de PC heeft servicepack 2, terwijl de verbinding in het verleden wel heeft gewerkt.
Pech gehad, dan maar met de USB-stick.
In ieder geval bedankt voor de medewerking

Mvg
Andre Linoge

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan