verbinden pci card???

Status
Niet open voor verdere reacties.

anass13

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2007
IK zit emt een probleem ik heb een sitecom 300N wl611 router en een sitecom 300n pci card xr
Als ik de pci kaart wil laten verbinden dan vraagt hij om een netwerksleutel maar als ikdie invoer dan is die fout
maar via een usb wlan adapter werkt het wel en zonder netwerksluetel verbindt ie gewoon wel
wie kan mij helpen??

nee die is gwn van mij en die draadloze router is ook van mij

Heb je evt. alle bijbehorende drivers geïnstalleerd? Geen geel uitroepteken bij je netwerkkaart onder apparaatbeheer? Je zegt dat je verbinding vraagt om een netwerksleutel heb je die dan zelf ingesteld bij de configuratie van je router? Als je de beveiliging in je router eens uitschakeld krijg je dan wel probleemloos verbinding? Laat je de verbinding beheren door Windows of de software v.d. fabrikant?

Ja, ik heb alle drivers geinstalleerd en de netwerksleutel heb ik zelf ingesteld.
Als ik de beveiliging eraf haal dan verbindt ie wel maar met beveiliging niet.
Als ik met me router verbind dan vraagt hij omeen netwerksleutel en wanneer ik die intyp en op doorgaan druk dan krijg je gelijk te zien netwerksleutel is fout
de verbinding werd 1st beheerd door bijbehorende software en toen werkte die nog stteeds niet en nu door windows maar daar werkt ie ook niet

Het is me nu wat laat maar ik zal morgen eens in de handleiding van je router kijken wat evt. je probleem is.Kun je me wel vertellen wat voor soort beveiliging dat je hebt ingesteld? WEP,WPA-TKIP enz.

Wat voor een besturingssysteem heb je? Niet alle besturingssystemen ondersteunen n.l. sommige beveilingsniveau's van je router e/o netwerkkaart. Weet je zeker dat je exact dezelfde netwerksleutel op je netwerkkaart hebt ingevoerd als op je router? Probeer anders eens met een lager beveiligingsniveau of het dan wél werkt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan