Verbinden Teamviewer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lode2008

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2010
Eigenaardig, maar ik heb altijd direct verbinding met iemand via TEAMVIEWER kunnen maken en nu krijg ik de boodschap "verbinding maken" maar het volgend schermpje waar ik een vier cijfer paswoord moet intypen komt niet te voorschijn. Wat kan er mis zijn.
Lode

Hallo Lode2008,

De computer die je wilt besturen, heb je deze al eerder bestuurd. Het kan zijn dat zijn antivirus het tegen houd.

mvg

jopi328

Ja het is dezelfde computer. Maar ik heb een vermoeden en dat zit zo. De persoon waar ik geregeld kontakt mee maakt die zijn e-mail adres werkt niet. Zou het daar kunnen aan liggen. En moest hij een ander e-mailadres gebruiken, dit wel eens opgelost zou kunnen zijn. Heeft dat e-mail adres er iets mee te maken?
Lode

Ik heb Teamviewer al verwijderd en terug ge-installeerd en nog niet in orde. Hij kan wel bij mij binnen komen.
Lode

Wat voor een virusscanner heeft die vriend van jouw? Het kan zijn dat de inkomende verbinding van jouw Teamviewer client door de AV wordt tegengehouden.

MVG

jopi328

Zo maar een bedenksel hoor, maar heeft die vriend onlangs een andere ISP (Internet Service Provider) gekregen? Dan is ook zijn computer-ID in TeamViewer veranderd en zal hij zijn nieuwe computer-ID eerst aan jou door moeten geven.
Ik kom op die gedachte omdat hij nu wel internet heeft, maar zijn e-mail niet meer werkt.

Ik vermoed van niet, maar ik kan het hem wel eens vragen. Zijn Teamviewer ID is nog steeds hetzelfde . Dat hebben we nagezien. Zijn alias e-mail die werkt wel maar zijn main e-mailadres niet. Hij kan wel mail op zijn main adres ontvangen maar er geen mee verzenden. Ik zal hem eens vragen in een mail om zijn instellingen van zijn main e+mailadres eens na te zien, zo maak ik nu de bedenking. Maar ja, als hij kan ontvangen en niet verzenden dat likt dan weer iets anders te zijn.
Lode

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan