Verbinden ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vinootje

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2011
Heey ik heb ee nvraagje ik heb de Lg kp500 en mijn probleem is dit.

je ziet in de winkel allemaal van die mp3 speakers enz. maar de lg heeft een speciale ingang. zelfs bi jde phone house hebben ze niks voor dit ingang type.

Mijn vraag
je hebt de standaart oordopjes. ik dacht je hebt die 2 oordopjes die knip ik er af. ik denk dat de ene Rood is en e andere zwart. dus dacht ik ik koop een Mp3 speaker. en knip de 3.5mm koptelefoon ingang er af. en strip de bedrading. zelfde met die zwarte en roode wat ik denk. strip ik ook de bedrading. dan verbind ik de goeie van de oordopejs met die van de speaker. hier een plaatje
6t00oy.jpg

Links het grote plaatje is de ingang van de lg ik weet niet van de oordopjes of oplader. maar hier zie je de ingang in half. met de bedrading. en er naast in klein de 3.5mm af geknipt en gestrip.

Nu mijn vraag.

Welke moet ik verbinden met de 1 en 2 Focus en 1 en 3 foot om te zorgen dat uit mijn speker geluid komt

Bedankt 1,78 dat is weining maar het probleem is. ik heb bij de phonehouse zon snoertje gevraagd en dan zit ik dik over de 10 euro..... en bestellen mag ik niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan