verbinding draadloos internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

lucyvaughn

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 feb 2012
Sinds ongeveer een week heb ik problemen met mijn internet verbinding. Ik woon op kamer en maak gebruik van het draadloos internet van mijn hospita. Om het kwartier verlies ik mijn verbinding met internet. Ik heb een LinkSys USB-G netwerk adapter. Deze geeft echter niet aan dat er geen verbinding is, maar blijft aangeven dat de verbinding goed is en het apparaat goed werkt. Ik heb vorige week een keer iets in energiebeheer op mijn pc gewijzigd. Ik had vaste schijven uitschakelen op 15 minuten. Het lijkt erop dat het sinds die tijd gebeurt. Ik heb dit weer teruggezet naar nooit(uitschakelen), maar dit bracht geen verandering teweeg. Ik heb vanochtend een systeemherstel gedaan naar voor die tijd, maar ook dat heeft het probleem niet opgelost. Als de verbinding wegvalt en ik kllik op herstellen, lijkt het erop dat hij opnieuw configureert. Als ik niets doe komt de verbinding zelf weer tot stand na 3 of 4 minuten. Als het probleem evt in mijn pc zelf zit, in windows heb ik geen idee hoe ik dat op zou moeten lossen. Ik hoop dat iemand me hier mee kan helpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan