verbinding geregeld kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

sierras

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2001
hallo,

Heb draadloos internet en heb al zoveel geprobeerd dat ik er moe van wordt dat mijn verbinding geregeld blijft ""hangen'' is er misschien een foefje om alle dns instellingen op nieuw kan uit laten voeren(dan kan ik in ieder geval iets uitsluiten.) alleen hoe.als ik bepaalde links wil openen van bv de telegraaf(krant) krijgt hij de ene keer wel en de andere keer niets geopend aan links.
Bv een andere site lukt dan bv weer wel in 1 keer en moet soms wel tot 10 keer proberen om die link weer te kunnen openen.
Of heeft iemand een andere oplossing.
Iemand die bij mij met zijn laptob op mijn netwerk zit heeft dit probleem niet dus rara wat is het?

sierras

Valt misschien je internet helemaal weg omdat de buren op hetzelfde kanaal zitten. Gebruik eens een kabel en kijk of het dan stabieler werkt. Is dat het geval gaan wij het wlan beter instellen. :thumb:

verbinding

hallo,
Zelfs met kabel maakt het niet uit en blijf ik met hetzelfde probleem zitten.
Als je nog een tip hebt hoor ik het graag.

gr sierras

Al gescand op spyware of virussen?
Als het met draad ook niet gaat ligt het niet aan je netwerk.

verbinding

Ook dit alles is gedaan zonder fouten/problemen/virussen ed.
Ik zoek het meer in de trent van windows vista of het dns netwerk omdat een ander met zijn laptob op mijn netwerk nergens last van heeft.
Kan jij me helpen het op te lossen?

gr sierras

Zo te zien is het een probleem van je computer en niet van je netwerk. Om problemen met je hardware uit te sluiten kan je nog een Linux live CD downloaden en je computer vanaf deze live CD opstarten (denk b.v. aan Ubuntu of Knoppix). Dan zou ik wel de computer via een netwerk kabel aansluiten. Blijf het probleem bestaan dan heb je problemen met je hardware, is het probleem dan weg zou ik Windows kaal installeen.

Een linux live CD boot linux vanaf de CD en installeert helemaal niets op je harde schijf. :thumb:

verbinding

hallo Lutz,

Het is wel zo dat toen ik dit probleem had, ik windows snel geformateerd heb maar het probleem niet ben kwijt geraakt.
Wat moet ik nu met Linux en wat voegt het toe?Of is het zo dat snel formateren niet goed genoeg reset en ik anders moet formateren?

gr sierras

hallo Lutz,

Het is wel zo dat toen ik dit probleem had, ik windows snel geformateerd heb maar het probleem niet ben kwijt geraakt.
Wat moet ik nu met Linux en wat voegt het toe?Of is het zo dat snel formateren niet goed genoeg reset en ik anders moet formateren?

gr sierras

Indien je met Windows een hardeschijf snel gaat formatteren dan kom je niet achter problemen met de hardeschijf. Dat kan alleen met gewoon formatteren.

Met Linux live CD's kan je even controleren of de hardware van je computer, behalve de harde schijf dan, nog goed werkt.

Voordat je windows nog een keer opnieuw en kaal gaat installeren, zou ik toch even willen weten of je computer met een linux live cd goed werkt.:thumb:

verbinding

ik heb hem al gedownload en zal hem eerdaags branden en ermee op starten.
Je hoort van me.

sierras

verbinding

hallo lutz,

Ik heb ubuntu uitgepakt en in een map gedaan ,maar het bestaat uit wel 14 bestanden hoe kan ik het nu zo branden dat het ook werkt want ik weet even niet hoe ik het nu moet branden en ik heb nero express alleen en kan niet vinden of het nu als iso gebrand wordt.

gr sierras

verbinding

na mijn laatste vraag weet ik niuet hoe verder te gaan?

hallo lutz,

Ik heb ubuntu uitgepakt en in een map gedaan ,maar het bestaat uit wel 14 bestanden hoe kan ik het nu zo branden dat het ook werkt want ik weet even niet hoe ik het nu moet branden en ik heb nero express alleen en kan niet vinden of het nu als iso gebrand wordt.

gr sierras

Waarom heb je het uitgepakt? Normaliter download je een groot *.iso bestand, en die kan Nero Express als image branden. :D

Success ermee :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan