Sinds de snelheidsverhoging (nu zo'n 2 weken) is mijn internetverbinding heel instabiel.
Als ik m'n modem handmatig reset (stekker eruit)
dan heb ik een verbinding van 512/1600
Maar naar een paar uur word de verbinding weer verbroken en krijg ik een verbinding van 224/1600
Dat is nog langzamer dan voor de snelheidsverhoging.
Daarna gaat het meestal een 24 uur, totdat de verbinding weer wordt verbroken en ik voor een paar uurtjes weer 512/1600 en waarna het verhaaltje zich steeds weer herhaald.
Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
En zijn er meer mensen die een instabiele verbinding hebben na de snelheidsverhoging?
let op: het heeft dus niets met de computer te maken want het modem regelt de verbinding zelfstandig. (ST 510)
Als ik m'n modem handmatig reset (stekker eruit)
dan heb ik een verbinding van 512/1600
Maar naar een paar uur word de verbinding weer verbroken en krijg ik een verbinding van 224/1600
Dat is nog langzamer dan voor de snelheidsverhoging.
Daarna gaat het meestal een 24 uur, totdat de verbinding weer wordt verbroken en ik voor een paar uurtjes weer 512/1600 en waarna het verhaaltje zich steeds weer herhaald.
Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
En zijn er meer mensen die een instabiele verbinding hebben na de snelheidsverhoging?
let op: het heeft dus niets met de computer te maken want het modem regelt de verbinding zelfstandig. (ST 510)