Verbinding Ipad met laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

drive

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Af en toe moet je je Ipad opladen en dan vind ik het af en toe makkelijk om hem met de computer te verbinden. Ik krijg dan wel elke keer de melding: "Wilt u deze computer vertrouwen?" Met daaronder: vertrouw of vertrouw niet. Ik kan zo vaak op vertrouw drukken als ik wil, die melding komt elke keer weer terug. Nu is het zo erg, dat als ik hem net heb weggedrukt, de melding er meteen weer op staat. Zo kan ik niets doen op mijn laptop. Erg irritant allemaal. Is er geen manier om die melding weg te houden?

Heb je iTunes geinstalleerd op de laptop? En maakt je usb kabel wel goede verbinding met de ipad? Wat ik zelf denk is dat de connectie net niet goed zit en dat hij elke keer opnieuw probeert te verbinden met de laptop. Wellicht zal een nieuwe usb kabel het probleem verhelpen.

Succes ermee

Itunes zat al automatisch geïnstalleerd en die kan ik niet verwijderen. Ik had de kabel er even uit gehaald, maar heb hem weer teruggestopt. Nu heb ik die melding maar 1 keer gehad en het gaat goed. Ik denk dat het dan inderdaad de connectie niet goed was. Bedankt. Ik zal er voortaan beter op letten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan