Verbinding Kazaa

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maan42

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2004
Ik heb KaZaa ++ 2.4.3 geinstalleerd.De vakjes zoeken en verkeer blijven lichtgrijs en werken dus niet.
Wat ik zie is dat Kazaa geen verbinding krijgt met internet.
Ik heb gisteren alles opnieuw geinstalleerd op de computer, ook nu SP2 van XP.
Hoe kan ik deze internetblokkade opheffen.
Gr. Herman

Ik had ook problemen met de verbinding met Kazaa Ik heb toen Limewire geinstalleerd Ook zonder spyware en een snellere verbinding.
een aanrader

Ook wel eens last van gehad, het gewoon aan laten staan en wachten was de oplossing.

Maar limewire is inderdaad een stuk prettiger.

Kazaa

Ik heb beiden gedownload. LimeWire oogt prettiger.BearShare is al aan het downloaden.
Bedank:thumb:

Ik dacht dat Bearshare een shareware prgramma was welke je moet betalen

bearshare

Hij vraagt om te registreren, maar met nee kun je gewoon verder.
Nu kan ik hem openen zonder dat hij iets vraagt en dowloaden wat ik wil.

kazaa 2.4.3

Hallo,

De meeste p2p progjes zijn aangevuld met spyware of andere rotzooi. Dus het beste kun je zoeken na de lite versie's. Ook limewire, bearshare, kazaa, morpheus e.d zit spyware bij.

Keej, maar wat vervelend is dat dit soort progjes meer doen dan alleen maar spyware. Zoals, bandbreedte inpikken, sites blokkeren, pc zeer traag maken. Dat is de reden dat ik helaas uitgeweken ben naar lite's versie...niet legaal maar wat zij doen ook niet.....

Tja, dan de vraag welke het beste is.....is er geen een eigenlijk.....wat ik met de ene wil vind, wordt niet door de andere gevonden.

Tja, kazaa lite 2.4.3. werkt bij mij ook niet, maar als ik versie 2.4.1 pak dan wel....het is ff uitzoeken...

Waar ik heel tevreden over ben is kazaa lite Resurrection.......
:love:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan