verbinding leggen met database

Status
Niet open voor verdere reacties.

bukkum

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 jan 2009
ok, here we go.
Het lukt me niet om contact te leggen met de database die ik heb aangemaakt op mijn internetsite.
Ik heb nu voor alle duidelijkheid een paar screenshots meegestuurd in de hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
Allereerst de definitie van mijn site, www.marcsmolders.nl

Local_Info.jpg

Remote_Info.jpg

Testing_Server.jpg

Heb ik in het bovenstaande ergens een fout gemaakt ?
Daarna probeer ik een connectie te maken met mijn database die op de server van mijn internethost staat door onderstaande informatie in te vullen:

MySQL_Connection.jpg

Volgens mijn internethost hoef ik bij MySQL Server, niets in te vullen.
De username en Password heb ik gekregen van mijn internethost.
Als ik nu de database wil selecteren krijg ik de volgende melding:

Select_Database.jpg

Met na een paar seconden de volgende foutmelding:

Foutmelding.jpg

Wat doe ik verkeerd?
Graag advies.

Hey
Ik heb dus precies hetzelfde, alleen een ietsje langere fout boodschap maar wel nog steeds met dat _mmServerScript gedoe. Ook als ik probeer die bestanden te uploaden en vervolgens connectie te maken lukt het niet....

Kan iemand helpen?

Dank

hoi

hallo bukkum

bij mij heb ik alleen de eerste twee van jouw screenshots ingevuld bij mij werkt het prima.
de rest van de screenshot die jij laat zien heb ik niks van ingevuld mischien dat het daar aan ligt.

Ha Bukkum!
Werkt ie al??

Bij je eerste scherm moet je bij host directory: public_html invullen. Bij het tweede scherm kiez je bij server model ook voor ftp, je gegevens worden dan overgenomen van het vorige scherm! Wel moet je bij het tweede scherm URL prefix wijzigen in je www adres.

Ik hoor het wel!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan