verbinding maar internet werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

warnette

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 aug 2007
Berichten
4
ik heb wel een verbinding op mijn computer maar als ik het internet op wil lukt dat niet, ik kan ook niet op msn enzo. op de andere computers in huis werkt alles wel gewoon. ik heb ook firefox geinstalleerd op mijn computer om te kijken of het daarop wel zou werken maar dat hielp ook niets. De computer heeft wel een ip adres toegekend gekregen en dat ip adres klopt. Op mijn computer staat windows xp proffesional. en er staat norton internet security 2007 op. Ik hoop dat iemand mij kan helpen want het is echt heel irritant dat mijn computer niet werkt
 
Zet om te testen eerst eens even Norton 2007 uit en kijk wat het resultaat is.
 
is het slim

ik heb de installatie cd van mijn computer nog, is het slim om windows xp opnieuw te installeren??
 
Nee dat heeft er denk ik niks mee te maken.Heb het idee dat Norton een aantal zaken blokkeert ?!
 
probeer je netwerk kaart eens te renewen.

Doe alsvolgt:
start>uitvoeren: command(enter)
ipconfig /release
ipconfig /renew

kijk of je naast je ipdares ook de andere info zoals de gateway enz. een correct nr weergeeft. Als dat allemaal goed is zou je gewoon internet moeten hebben.
Zoniet zou inderdaad norton het een en ander kunnen blokkeren.
 
ik heb gekeken en mijn ip adres en gateway kloppen gewoon. via msconfig heb ik norton antivirus uitgezet maar nog steeds werkt het internet niet helemaal goed zommige sites zoals msn.nl werken wel maar ik heb ontdekt dat die ook werken met virusscanner aan. kan het zijn dat de firewall van mijn router sites blokkeert??? enzo ja hoe zet ik die uit???
 
als ik internet explorer trouwens afsluit staat er:
IEXPLORE.EXE-Toepassingsfout
De instructie op 0x00d51ea8 verwijst naar geheugen op 0x00d51ea8. De lees- of schrijfbewerking ("read") op het geheugen is mislukt.

Klik op ok om het programma te beeindigen

wat betekent dit en kan dit iets met mijn probleem te maken hebben??
firefox geeft niet zo'n foutmelding
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan