"Verbinding maken met" + Blue screen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cyprien1337

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2008
Ik heb een zeer groot probleem.

Ik weet niet waardoor het komt of waarmee ik het kan verhelpen. ook zijn er geen andere topics die ook maar iets op mijn probleem lijken.

Mijn internet doet het soms heel normaal maar na een tijdje een spel te spelen (WoW bijvoorbeeld). dan doe ik Alt + Tab om iets op te zoeken. maar dan staat er bij het internet "Verbinden met ..." en na 3 minuten komt de site er pas. dit is bij elke site die ik maar intyp.

ik kijk dan op speedtest.nl en zie dat mijn download snelheid 500kbps is.. wat is er dan fout?

Ik wilde dit vragen op helpmij.nl maar zodra ik de site intypte flitste mijn scherm. kwam de blue screen error naar voren (scrollend) en zodra die bij de laatste zin was starte mijn PC opniew op. (het geheel duurde 1 seconde ongeveer)

Heeft dit iets te maken met mijn internet?. zodra mijn PC opnieuw is opgestart doet het internet het weer goed (maar na een tijdje WoW of een ander spel begint het weer)

dit is trouwens wel de eerste keer dat ik de blue screen kreeg. ik kan de info niet geven gezien het binnen 1 seconde weer weg was.

System specs:
Windows XP Home edition (legale :p)
Moederbord: Intel lakeport i945p
Dual Core intel pention D830
2gb ram
Nvidia 9600GT overclocked editie

mijn PC is met LAN aangesloten aan de PC beneden en die is aangesloten aan de livebox (orange livebox http://www.orange.nl/adsl/livebox/)

Heeft iemand ooit zoiets meegemaakt of een oplossing achter de hand (graag met uitleg:thumb:)

Alvast bedankt!
Daniel

Aangezien je Alt-tab't uit het spel draait het spel nog op de achtergrond, Ik verwacht toch dat het een grafische kaart probleem is, maar zeker weet je dat pas als je de info van het blauw scherm hebt.... goed opletten de volgende keer :)

Ja WoW had ook een aantal kleine problemen (gaf een aantal foutjes / errors). ik denk dat de blue screen kwam toen ik de repair draaide. de grafische kaart is net nieuw en heeft tot nog toe (vanaf april) geen fouten gegeven.

volgende keer zal ik proberen te zien wat er staat :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan