Verbinding maken met de X-box

Status
Niet open voor verdere reacties.

JAPIE1

Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2003
Hallo allemaal !

Mijn vraag is .....
Kan ik zonder dat mijn x-box software matig is omgebouwd of gemodd, verbinding maken met mijn PC.
Zo ja , Hoe moet ik dat dan doen ?
En wat voor kabel ben ik daar bij nodig, een wired cross kabel mischien ?

Alvast vriendelijk bedankt voor jullie informatie:thumb:

Je kunt zonder gemodde xbox wel of xlink spelen, maar geen bestanden beheren op je xbox.

Je kunt via deze (overigens legale) link een programma downloaden, wat het mogelijk maakt om systemlink spellen, via internet met andere te spelen. Dit programma installeer je op de pc.

Je moet de box wel aansluiten uiteraard met een cross of straightcable, afhankelijk van de manier hoe.

stap 1
(voorbeeld aan de hand van Halo)
Start halo op en ga naar multiplayer -> system link
kies een profile, je zult nu het menu 'searching for games' zien

stap 2
ga ik xboxconnect naar options -> general options.
Je zult nu het volgende menu zien:

stap 3
druk op 'find' (knop boven clear list)

stap 4
vink alle netwerkkaarten aan, dat is het 'veiligst' en het werkt sowieso als je het goed gedaan hebt. Druk nu op OK

stap 5
als het goed is heeft hij nu je xbox gevonden, zoniet dan restart je pc en ga terug naar stap 3. Zorg dat je xbox in het goede menu staat!

stap 6
om te spelen doe je het volgende: (voorbeel aan de hand van halo)
join een server uit de lijst, voor je de server joint moet je zorgen dat halo in het 'searching for games' menu staat. Zorg ook dat je uit de goede regio joint, als je Halo PAL versie is moet je dus niet NTSC joinen en omgekeerd. Als je in de room bent (en de host heeft de game gestart), ga je naar je xbox en zul je i.p.v. 'searching for games' de naam van de server zien staan. Je kan nu spelen

Aan DominatorTB

Ik zal het vandaag gelijks ff proberen.
je hoort nog van me als het gelukt is.

Greetz Jaap

Aan dominator TB

Ik krijg geen verbinding met m'n x-box.
Nog enkele tipsssssssssss mischien ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan