Beste lezer,
Misschien heeft u een idee hoe ik dit kan oplossen.
Ik wil een printer toevoegen aan mijn netwerk, maar dat lukt dus niet.
In het kader dat tevoorschijn komt, krijg ik steeds de melding:
Kan geen verbinding met de printer maken. Er is onvoldoende geheugen voor het uitvoeren van deze bewerking.
Het geheugen is twee gig dus daar kan het niet aan liggen.
Er heeft ook zo'n vraag in Computer Totaal gestaan, of de Chip weet ik niet meer,
er stond ook een antwoord bij uiteraard, maar het probleem speelde toen niet, dus ook niet mijn aandacht, ik zoek me naar waar dit nu ook alweer stond,Je kunt het n.l. met een vinkje uitzetten, zodat de vraag niet meer wordt gesteld, en je gewoon door kunt gaan met de printer in je netwerk te zetten.
Het OS is Windows 7 Ultimate.
Wie het weet mag het zeggen.......
Vriendelijke groet,
Wim.
Vraag is opgelost, heel veel zoeken, in de boeken, achteraf een fluitje van een cent, maar dat is altijd achteraf.
Lijntje kan worden beschouwd als gesloten.
Misschien heeft u een idee hoe ik dit kan oplossen.
Ik wil een printer toevoegen aan mijn netwerk, maar dat lukt dus niet.
In het kader dat tevoorschijn komt, krijg ik steeds de melding:
Kan geen verbinding met de printer maken. Er is onvoldoende geheugen voor het uitvoeren van deze bewerking.
Het geheugen is twee gig dus daar kan het niet aan liggen.
Er heeft ook zo'n vraag in Computer Totaal gestaan, of de Chip weet ik niet meer,
er stond ook een antwoord bij uiteraard, maar het probleem speelde toen niet, dus ook niet mijn aandacht, ik zoek me naar waar dit nu ook alweer stond,Je kunt het n.l. met een vinkje uitzetten, zodat de vraag niet meer wordt gesteld, en je gewoon door kunt gaan met de printer in je netwerk te zetten.
Het OS is Windows 7 Ultimate.
Wie het weet mag het zeggen.......
Vriendelijke groet,
Wim.
Vraag is opgelost, heel veel zoeken, in de boeken, achteraf een fluitje van een cent, maar dat is altijd achteraf.
Lijntje kan worden beschouwd als gesloten.
Laatst bewerkt: