Verbinding maken met Sitecom router

Status
Niet open voor verdere reacties.

johnncops

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2004
Hallo allemaal,

Wie kan me helpen? Ik heb een Sitecom router type 4CO13E waar ik verbinding mee wil maken op een derde p.c.. Er draaien al twee p.c. op die zijn geconfigureerd door iemand anders die helaas niet meer kan helpen. Ik heb een kabel aansluiting bij UPC en draai onder Windows 7. De firewall van Windows is ingeschakeld. Het netwerkkaartje is van Realtek RTL8102/RTL8103 E Family PCI E Fast Ethernet NIC (NDIS 6.20)
Wanneer ik in de balk onder in het scherm op het pictogram verbindingen klik zie ik een menu waarin staat dat ik niet verbonden ben en er zijn netwerken beschikbaar. Als ik met rechts op Breedbandverbinding klik kan ik alleen in eigenschappen kijken. De optie verbinding maken is niet mogelijk.

Groet Johnn

Hallo,

Erg vreemd dat je alleen in eigenschappen kunt komen, probeer anders eens:
Configuratiescherm>netwerkverbindingen>en klik dan op u draadloze adaptor of kabel, en dan kunt u waarschijnlijk wel verbinding maken.

Groetjes Lennaert

Hallo Lennaert,
Bedankt voor je reactie, ik heb je suggestie geprobeerd en zie het volgende. Als ik op adapterinstelling wijzigen klik zie ik een icoontje met daarop breedbandverbinding groen aangevinkt daaronder staat De verbinding wordt verbroken en ook WAN Miniport PPPOE als ik met rechts klik kan ik echter geen verbinding maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan