verbinding maken msn omslachtig

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2000
Berichten
2.006
Ik heb sinds vandaag msn 6.0 erop staan en had de oude niet verwijderd. Nu start ik mijn comp op en dan start de nieuwe 6.0 in eerste instantie wel op, maar verbreekt meteen weer met de mededeling dat ik elders al aangemeld ben. Dan moet ik daarna alsnog op aanmelden klikken en dat geeft ie (rechtsonderin het scherm) aan dat ik elkders afgemeld ben. Heeft dat met de oude versie te maken? Of met een ander hotmail adres dat ik ook regelmatig gebruik? Moet ik de oude versie verwijderen (en hoe doe ik dat helemaal?)
 
Geplaatst door DaanM
Ik heb sinds vandaag msn 6.0 erop staan en had de oude niet verwijderd. Nu start ik mijn comp op en dan start de nieuwe 6.0 in eerste instantie wel op, maar verbreekt meteen weer met de mededeling dat ik elders al aangemeld ben. Dan moet ik daarna alsnog op aanmelden klikken en dat geeft ie (rechtsonderin het scherm) aan dat ik elkders afgemeld ben. Heeft dat met de oude versie te maken? Of met een ander hotmail adres dat ik ook regelmatig gebruik? Moet ik de oude versie verwijderen (en hoe doe ik dat helemaal?)

Bij de oude versie:
Extra -> Opties -> Algemeen
Schakel de optie "Automatisch aanmelden bij verbinding..." uitschakelen?

De oude versie kan je o.a. verwijderen met XP Anti Spy.
Progje kan je HIER downloaden.

Succes
 
not..

Dit lukt dus niet.. heb gedaan wat er geschreven was, maar de oude msn (4.7) blijft gewoon terugkomen. Die start ook als eerste op.. Heb m via msconfig proberen uit te zetten, maar dat mocht niet baten. Er heeft ooit ergens gestaan hoe je msn definitief onder XP van je computer af kon krijgen.. Hoe moet dit ook alweer?
Ik hoop dat iemand me kan tippen, want dit werkt echt but..
thanks
 
Messenger compleet verwijderen:

Menu start --> uitvoeren en tik daar in:
RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

en dan ENTER
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan