Verbinding maken terwijl er al verbinding is

Status
Niet open voor verdere reacties.

tommy1337

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2010
Berichten
18
Hallo

Sinds een tijdje komt telkens als ik op de computer zit dit te voor schijn:
2ylwp78.png

En dat terwijl ik gewoon verbinding heb en gewoon op internet zit en nergens last van heb.
Ik irriteer me mateloos aan en ik weet niet wat ik er mee doe:(.
Als ik druk op annuleren komt die de heletijd terug:mad:.
Als ik druk op verbinding maken krijg ik dit:
21msu3l.png

Ik vul de juiste gegevens in en druk op verbinding maken, maar nee hoor als ik dat doe, krijg ik deze foutmelding:
20qzv4j.png


Erg bedankt voor het helpen alvast.

Met vriendelijke groet,

Tommy
 
dit is een inbelverbinding,hij wilt gebruik maken van het modem in de pc ,hij kan geen verbinding krijgen omdat er geen telefoonlijn in je pc zit

ik denk dat t tijd word tijd voor een virusscan
 
dit is een inbelverbinding,hij wilt gebruik maken van het modem in de pc ,hij kan geen verbinding krijgen omdat er geen telefoonlijn in je pc zit

ik denk dat t tijd word tijd voor een virusscan

@ricovld: Een PPPoE is geen inbelverbinding in de zin dat er een inbelmodem bij gebruikt wordt.

@topic-starter: Verwijder alle niet-gebruikte netwerkverbindingen, zodat je normale LAN netwerk verbinding of Draadloze netwerkverbinding blijven staan:
[Windows-toets]r toetscombinatie -> ncpa.cpl

Succes,

Tijs.
 
Tijs,

Ik snapte het tot hier:

[Windows-toets]r toetscombinatie -> ncpa.cpl

Toch bedankt, hopelijk kun je me nog even verder helpen:)
 
Doe een schermafdruk van wat je daar aantreft. Als ik het goed begrijp uit je verhaal lijkt het net dat ook andere netwerkverbindingen dan de standaard netwerkverbinding worden aangekozen in bepaalde gevallen vanuit je browser.

Alternatieve methode die zou kunnen/moeten werken is (indien Internet Explorer):
[Windows-toets]r toetscombinatie -> inetcpl.cpl
ga naar tabblad Verbindingen
Zet bolletje in Nooit een verbinding kiezen
[Andere manier om daar te komen: In Internet Explorer zelf: Extra -> Internet-opties -> tabblad Verbindingen -> Zet bolletje in Nooit een verbinding kiezen]

Succes,

Tijs.
 
tijs ik bedoelde dat ik dit al niet snapte:

[Windows-toets]r toetscombinatie -> ncpa.cpl

Ik snap hier niet wat ik moet doen
 
Zoals al door ricovld is aangegeven lijkt het erop dat je meerdere netwerkverbindingen hebt staan, die je (als het goed is) via ncpa.cpl kunt bekijken. Wat ik bedoelde is dat je de netwerkverbindingen die je niet gebruikt verwijdert zodat die niet gekozen/geactiveerd worden óf in Internet Explorer aangeeft dat er niet een (andere) netwerkverbinding moet worden gekozen (zie mijn vorige posting).

Voor een beter overzicht van hoe het erbij staat bij jou vroeg ik een schermafdruk van wat jij ziet bij ncpa.cpl. Dat hoef je natuurlijk niet (meer) te doen als de tip over Internet Explorer je probleem verhelpt.

Tijs.
 
Dat met internet explorer werkt niet, en verder weet ik niet wat ncpa.cpl is en hoe ik er kom, en ik snap nie wat je bedoeld bij dit:
[Windows-toets]r toetscombinatie -> ncpa.cpl

bvd
 
Ik dacht dat je begreep hoe ncpa.cpl uit te voeren, maar nu laat je weten dat niet te begrijpen.
Ok, doe het dan anders: Maak een nieuwe snelkoppeling op je bureaublad.
Geef die als opdrachtregel: ncpa.cpl
Noem de snelkoppeling: Netwerkverbindingen

Dubbelklik op die snelkoppeling. Zou hetzelfde moeten opleveren als [Windows-toets]r toetscombinatie -> ncpa.cpl

Mijn originele instructie was bedoeld dat je het Uitvoeren vakje tevoorschijn zou halen met de combinatie van de Windows-toets (= die toets met het vlaggetje, tussen de linker Ctrl en Alt toets) met de r op je toetsenbord.
In het dan geopende Uitvoeren vakje invullen: ncpa.cpl en op Enter drukken (of op OK klikken).

Succes,

Tijs.
 
tijs bedankt, volgens mij is het gelukt, zo niet, dan meld ik het wel weer
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan