Verbinding met eigen internet maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Timothy271

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2008
Berichten
547
Hejj,

ik heb reeds windows 7 beta build 7000 geinstalleerd en ik wil internet verbinding maken met men eigen internet, ik heb wep instellingen op router ingesteld, ik weet het wachtwoord etc.
Maar als ik via windows 7 verbinding met het netwerk wil maken, vraagt hij ook een username.
ik weet niet wat men username is.... heeft een router dat wel? of een netwerkverbinding?

mvg

Timothy
 
Ik heb zelf vista, maar ik had ook een router met draadloos en ik wou een x connecten en toen moest ik ook een username invullen. Ik had mijn router gereset en dat had geholopen. Dus misschien is het resetten van je router een oplossing ;).
 
Ik heb zelf vista, maar ik had ook een router met draadloos en ik wou een x connecten en toen moest ik ook een username invullen. Ik had mijn router gereset en dat had geholopen. Dus misschien is het resetten van je router een oplossing ;).

nja, ik heb een bbox router en ik heb met een installatie cd-rom die moeten instellen, het probleem met resette is ook dat als ik dat doe valt men tv even uit... en ik denk ook dat ik alles opnieuw moet installere?

heb je misschien een andere oplossing?
want ik heb men ssid geprobeert als username maar tevergeefs...
mvg
Timothy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan